Gravatar

#1911 filmz-Is 14 år siden

Nu er turen kommet til "Strangers on a train". :)
Gravatar

#1912 Skeloboy 14 år siden

Ved det ikke helt....enten Mata Hari med Garbo eller en tjekkoslovakisk klassiker, Closely Observed Trains
Gravatar

#1913 Kruse 14 år siden

#1911: Nice valg! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1914 filmz-Is 14 år siden

Så er den set for første gang! En ganske fin film, der dog ikke er helt på højde med Hitchcocks andre værker, som fx Rear Window og Vertigo. Den er lidt forudsigelig, men kemien mellem de to hovedrolleindehavere er rigtig god, og gør den ganske seværdig.
Gravatar

#1915 Kruse 14 år siden

Jeg tror at jeg vil til at se Raising Arizona.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1916 Benway 14 år siden

#1907 Tak for det. Tror ikke du bliver skuffet. :)

Efter en lang dag ved tasterne, vel jeg nu sætte mig til rette med Buñuels "Milkey Way". Lidt senere har jeg købt tomatjuice og Worcestershire sauce ind til at lave nogle Bloody Marys, som forhåbentlig kan skylle den grimme smag efter Marmaduke væk. Hvis ikke det var for alkohol, var der ikke mange anmeldere tilbage med forstanden i behold. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#1917 davenport 14 år siden

Synes iøvrigt det er ret sjovt at din søn gav dig tumbs down, og du selv måtte afsted :D
I bedste noir stil kan jeg se dig slæbe dit opløste legeme gennem regnen under skiftende lys og mørke fra høje lygtepæle, mens tårene blander sig med den iskolde regn, der siler sidevejs mod dit opløste ansigt ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1918 Benway 14 år siden

#1917 Ha, ha. Ja, det var noget i den stil (bortset fra at vejret var pænt). Han synes forøvrigt det var vildt blæret at blive nævnt i anmeldelsen. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#1919 davenport 14 år siden

Det var jo heller ikke ham der skulle gennem helvede ;D
(Så er det nemt at være kæphøj!!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1920 Skeloboy 14 år siden

Smutter i biffen og ser Inception kl. 11.30...det bliver hyggeligt.

Skriv ny kommentar: