#380 - så ser jeg enten Smultronstället, som jeg fandt stærkt overvurderet 1. gang eller Jomfrukilden...som har en af de fedeste slutninger overhovedet
Så må du håbe det ikke viser sig at være en gyser ;)
Haha .... nej, jeg kan her efter "filmen" afsløre, at det var et stille og roligt hverdagsdrama, omend med kronologisk kaos, mærkelige vinkler og underlige brudstykker. Men "filmen" gjorde ikke det store indtryk, for jeg kan ikke huske noget som helst af handlingen. Og aktørerne var også rent forglemmelige - hvem i alverden var de egentlig?!
Så jeg ender på karakteren 1/6 for det rent kunstneriske. Men hvad det rent tekniske angår, havde den en beroligende effekt på mig, og det får den 6/6 for. ;-)
#381 Skeloboy 14 år siden
#382 Skeloboy 14 år siden
#383 jessup 14 år siden
#384 Twister 14 år siden
#385 BN 14 år siden
#386 wimmie 14 år siden
Så må du håbe det ikke viser sig at være en gyser ;)
#387 BN 14 år siden
Haha .... nej, jeg kan her efter "filmen" afsløre, at det var et stille og roligt hverdagsdrama, omend med kronologisk kaos, mærkelige vinkler og underlige brudstykker. Men "filmen" gjorde ikke det store indtryk, for jeg kan ikke huske noget som helst af handlingen. Og aktørerne var også rent forglemmelige - hvem i alverden var de egentlig?!
Så jeg ender på karakteren 1/6 for det rent kunstneriske. Men hvad det rent tekniske angår, havde den en beroligende effekt på mig, og det får den 6/6 for. ;-)
#388 Nicki52 14 år siden
#389 wimmie 14 år siden
Det er den :)
Men der sker meget så man skal ikke sidde og halvsove :p
#390 dyg 14 år siden