Gravatar

#381 Skeloboy 14 år siden

#380 - så ser jeg enten Smultronstället, som jeg fandt stærkt overvurderet 1. gang eller Jomfrukilden...som har en af de fedeste slutninger overhovedet
Gravatar

#382 Skeloboy 14 år siden

Nå ja...de er under 1½ time begge to, så napper begge:)
Gravatar

#383 jessup 14 år siden

Det lyder som en rigtig god aften.
This is just until June
Gravatar

#384 Twister 14 år siden

Jeg skal klart se Children of men (kanal 5) i aften og så nupper jeg måske "North by Northwest" hvis jeg har overskud til det bagefter.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#385 BN 14 år siden

Filmen '8 timers søvn med en masse behagelige drømme'
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#386 wimmie 14 år siden

Så må du håbe det ikke viser sig at være en gyser ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#387 BN 14 år siden

wimmie (386) skrev:

Så må du håbe det ikke viser sig at være en gyser ;)

Haha .... nej, jeg kan her efter "filmen" afsløre, at det var et stille og roligt hverdagsdrama, omend med kronologisk kaos, mærkelige vinkler og underlige brudstykker. Men "filmen" gjorde ikke det store indtryk, for jeg kan ikke huske noget som helst af handlingen. Og aktørerne var også rent forglemmelige - hvem i alverden var de egentlig?!

Så jeg ender på karakteren 1/6 for det rent kunstneriske. Men hvad det rent tekniske angår, havde den en beroligende effekt på mig, og det får den 6/6 for. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#388 Nicki52 14 år siden

Skal ind i biffen for at se "The Imaginarium of Doctor Parnassus" i aften. Håber den er god.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#389 wimmie 14 år siden

Det er den :)
Men der sker meget så man skal ikke sidde og halvsove :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#390 dyg 14 år siden

Jeg har lige smidt noget andet Gilliam i afspilleren; Tideland. Så må jeg hellere komme i biffen inden længe, så jeg kan få set The Imaginarium.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: