Mmmmmm..... Snyd at genmalen har stjålet bilen og efterladt mig alene hjemme uden transport...eller mad :/ Er så desperat at jeg spiser riskiks med smøreost...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
jeg har en dejlig lang aften og imorgen hvor jeg skal se disse film jeg lige har købt i Blockbuster, også regner jeg med at jeg smutter ind i biografen og ser Inception.
The wolfman BD (remake) Final destination 4 BD Boy a Orphan Solisten Surrogates
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
tror måske jeg smider "Valentines Day" på - er i humør til noget lethjertet og ligegyldigt der kan køre i baggrunden mens jeg tegner :)
Puha, 5 minutter inde i filmen og jeg har allerede kvalme...og nej, det er ikke riskiksene...og nej, jeg er ikke gravid - har bare aldrig set så mange roser proppet ind på 5 minutters spilletid :/
Edit: Uh! Topher Grace i bar overkrop....glem hvad jeg lige sagde - this movie is awesome! ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#1951 wimmie 14 år siden
Er så desperat at jeg spiser riskiks med smøreost...
#1952 MOVIE1000 14 år siden
jeg har en dejlig lang aften og imorgen hvor jeg skal se disse film jeg lige har købt i Blockbuster, også regner jeg med at jeg smutter ind i biografen og ser Inception.
The wolfman BD (remake)
Final destination 4 BD
Boy a
Orphan
Solisten
Surrogates
#1953 Steffan Rasmussen 14 år siden
Yikes! Hvem i al verden har riskiks i huset.
#1954 wimmie 14 år siden
Folk der godt kan lide riskiks :D
Nåja, hehe...tror måske jeg smider "Valentines Day" på - er i humør til noget lethjertet og ligegyldigt der kan køre i baggrunden mens jeg tegner :)
#1955 wimmie 14 år siden
Puha, 5 minutter inde i filmen og jeg har allerede kvalme...og nej, det er ikke riskiksene...og nej, jeg er ikke gravid - har bare aldrig set så mange roser proppet ind på 5 minutters spilletid :/
Edit: Uh! Topher Grace i bar overkrop....glem hvad jeg lige sagde - this movie is awesome! ;)
#1956 Skeloboy 14 år siden
Det er da også på tide, I kommer i gang med at prokreere...
#1957 wimmie 14 år siden
#1958 Steffan Rasmussen 14 år siden
Gift i et år ... så burde i jo have haft en søn på 5 måneder ... hvis i havde levet i 50'erne.
#1959 wimmie 14 år siden
#1960 filmz-Bruce 14 år siden