Giv lige en lille anmeldelse af Tideland...har haft den liggende i noget tid men den har fået så mange dårlige anmeldelser at jeg ikke har fået taget mig sammen.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#391 - Øhm ja.. Hmm. Det var en speciel oplevelse, og jeg kan ikke helt finde ud af, hvad jeg synes om den.
Kan vel på en måde sammenlignes med Alice i Eventyrland (hvilket den også selv gør), hvor vi følger den lille Jeliza Rose i hendes (fantasi)verden efter hendes forældre dør. Der sker ikke fandens meget i filmen og den er til tider enormt langtrukken, men alligevel er den mærkeligt dragende på en bizar måde.
Noget af det bedste ved filmen (udover hovedrolleindehaverens skuespil) må være billedsiden, for det er absolut en spændende film rent visuelt.
Men som sagt, en yderst speciel oplevelse.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#391 wimmie 14 år siden
#392 dyg 14 år siden
Kan vel på en måde sammenlignes med Alice i Eventyrland (hvilket den også selv gør), hvor vi følger den lille Jeliza Rose i hendes (fantasi)verden efter hendes forældre dør. Der sker ikke fandens meget i filmen og den er til tider enormt langtrukken, men alligevel er den mærkeligt dragende på en bizar måde.
Noget af det bedste ved filmen (udover hovedrolleindehaverens skuespil) må være billedsiden, for det er absolut en spændende film rent visuelt.
Men som sagt, en yderst speciel oplevelse.
#393 Åkepool 14 år siden
#394 Nicki52 14 år siden
#395 MMB 14 år siden
#396 filmz-Utyske 14 år siden
#397 Nicki52 14 år siden
Det er bare irriterene med alle de reklamer.
Fortæl lige om den er god ;)
#398 MMB 14 år siden
Præcis, den er først slut klokken 00.45. :(
#399 Nicki52 14 år siden
Men du har da set den, ik? Så det genere måske ikke særlig meget.
#400 MMB 14 år siden
Faktisk ikke :)