Gravatar

#2001 Kruse 14 år siden

Det var virkelig også en fremragende film! Og Richard Harris er aldeles fantastisk :)

Så jeg vil også anbefale at folk at købe den.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2002 Twister 14 år siden

Nu vil jeg se min tredje dogme film Mifunes sidste sang
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2003 Kruse 14 år siden

Jeg overvejer at se enten "Howard the Duck" eller "Lethal Weapon 3".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2004 MOVIE1000 14 år siden

#2003 jeg ville overveje noget helt andet :)

jeg har lige købt Shutter Island på BD i Blockbuster så det bliver den der kommer på, det er også et herligt vejr til at se film i :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2005 filmz-ab 14 år siden

Moore finder jeg også som den svageste, mens alle andre er fine, selvom Craig for mig er den bedste bond.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#2006 filmz-Is 14 år siden

Enig. Ingen over eller ved siden af Daniel Craig!
Gravatar

#2007 weebs 14 år siden

Er i fuld gang med Band of Brothers - glæder mig til at få fingrene i The Pacific!
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#2008 Lord Beef Jerky 14 år siden

Det kan godt være jeg er for gammel og traditionel, når det kommer til agentfilm, men jeg synes satme ikke Craig er den bedste Bond. Han fungerer fint som en opdateret version af Bond, men Connery har uanede mængder af charme... jeg kan nu også meget godt li' Moores indsats. Han gjorde Bond en smule mere fjollet, og det synes jeg passer glimrende i de film han medvirkede i.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2009 MOVIE1000 14 år siden

nu varer det sikkert ikke længe før vi diskutere om hvem der gjorde det bedst ifølge Ian Flemmings version af Bond :P

Min top 5 af Bond skuespillere (gad ikke en top da i sikkert kan regne ud hvem der er på 6. :P)

1. Sean Connery (Han har kun fungeret som James Bond og som Indy`s far, på film)
2. Daniel Craig (Han har genfundet den gamle Bond som vi kendte ham fra Sean Connery´s rolle, men håber at se ham i endnu en Bond film for at se om han virkelig har fortjent en 2. plads :P)
3. Timothy Dalton (En virkelig rå og hardcore James Bond, som af og til er klodset og dødelig)
4. Piece Brosnan (desværre har hun kun lavet en god JB film Goldeneye, som jeg ser som en af de bedste JB film der nogensinde er lavet for ikke at nævne nintendo spillet :P)
5. George Lazenby (En fed JB film, men han virker lidt for meget pige glad i filmen, men han klarer det godt i rollen som James Bond, og lidt ærgelig at vi kun se ham i en JB film)

(Roger Moore er dog den værste jeg kan ikke tåle den måde han er på i filmene, og selvfølgelig skal han imod nogle af de sejeste skurke fra JB universet, han lyder som en gammel man der går op af en bakke når han slås, hver gang jeg genser JB filmene så når jeg kommer til Roger Moore ender det altid med at jeg kun ser lidt under halvdelen, rent ud sagt han er den værste og en skam de ikke skiftede ham ud med Dalton tidligere som det var planlagt:( )
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2010 filmz-Utyske 14 år siden

#2009 -

Så vidt jeg husker, har bøgernes Bond et ret stort ar i ansigtet og er en del mere voldelig og drikfældig end vi nogensinde har set på film, så der er et stykke vej endnu.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: