Sikkert Canal+ First, husker det ikke lige, men det er trods alt der de nye film plejer at komme. Og så viser de den sikkert på samme tid på Canal+ Film HD.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Egentlig gik jeg i gang med den i går, men det var blevet lidt sent og fik derfor ikke set den færdig. De tekniske specs ser sgu godt ud - særligt billedekvaliteten. Virkeligt en film der vokser for hver gang jeg ser den, selvom det kun er et lille års tid siden sidst - og tydeligt at se hvor "The Dark Knight" har hentet en enorm del af sin inspiration fra.
Van Zant: What are you doing? Neil McCauley: What am I doing? I'm talking to an empty telephone. Van Zant: I don't understand. Neil McCauley: 'Cause there is a dead man on the other end of this fuckin' line
#201 Ericmase 14 år siden
#202 dyg 14 år siden
Jeg købte Canal+ pakken for at se fodbold, men jeg bliver mere og mere glad for film-kanalerne, da de til tider viser ganske fine film.
#203 MOVIE1000 14 år siden
#204 dyg 14 år siden
#205 MOVIE1000 14 år siden
#206 Skeloboy 14 år siden
#207 dolphinfriendly 14 år siden
#208 BN 14 år siden
Dit heldige sv.....
#209 frankdrebin 14 år siden
#210 dolphinfriendly 14 år siden
Egentlig gik jeg i gang med den i går, men det var blevet lidt sent og fik derfor ikke set den færdig. De tekniske specs ser sgu godt ud - særligt billedekvaliteten. Virkeligt en film der vokser for hver gang jeg ser den, selvom det kun er et lille års tid siden sidst - og tydeligt at se hvor "The Dark Knight" har hentet en enorm del af sin inspiration fra.
Van Zant: What are you doing?
Neil McCauley: What am I doing? I'm talking to an empty telephone.
Van Zant: I don't understand.
Neil McCauley: 'Cause there is a dead man on the other end of this fuckin' line
Klasse.