Egentlig gik jeg i gang med den i går, men det var blevet lidt sent og fik derfor ikke set den færdig. De tekniske specs ser sgu godt ud - særligt billedekvaliteten. Virkeligt en film der vokser for hver gang jeg ser den, selvom det kun er et lille års tid siden sidst - og tydeligt at se hvor "The Dark Knight" har hentet en enorm del af sin inspiration fra.
Enig i det sidste - og glæder mig til selv en dag at kunne konstatere det første.
Van Zant: What are you doing? Neil McCauley: What am I doing? I'm talking to an empty telephone. Van Zant: I don't understand. Neil McCauley: 'Cause there is a dead man on the other end of this fuckin' line
Klasse.
Uha, man får lyst til at se filmen for 117. gang bare ved at læse sådan det replikskifte. :-)
The Gospel According To St. Matthew...bagefter eller i aften bliver det Wings of Desire. Og har jeg tid(og lyst) bliver det enten Entranced Earth eller Cook, The Thief, His Wife And Her Lover, The
Jeg har lige set Sin City. Den var god. Troede slet historien var opbygget sådan. God film og meget meget lang. 6/6 Men kiggede på imdb, de er ikke igang med toeren, men de er igang med treeren. Har de offentliggjort cast på toeren? Ved kun Brittany Murphy skulle være med også.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#211 BN 14 år siden
Enig i det sidste - og glæder mig til selv en dag at kunne konstatere det første.
Uha, man får lyst til at se filmen for 117. gang bare ved at læse sådan det replikskifte. :-)
#212 Batsy 14 år siden
#213 neran 14 år siden
#214 Skeloboy 14 år siden
#215 Nicki52 14 år siden
Men kiggede på imdb, de er ikke igang med toeren, men de er igang med treeren. Har de offentliggjort cast på toeren? Ved kun Brittany Murphy skulle være med også.
#216 MOVIE1000 14 år siden
#217 MMB 14 år siden
#218 Lord Beef Jerky 14 år siden
#219 wimmie 14 år siden
Den er ellers ret underholdende :)
#220 Batsy 14 år siden