Gravatar

#2111 Bobby Singer 14 år siden

Tror jeg vil give Antichrist en chance i aften.

Efter fodboldkampen.
Idjit
Gravatar

#2112 Nicki52 14 år siden

The_Krip_Keeper (2111) skrev:
Tror jeg vil give Antichrist en chance i aften.

Efter fodboldkampen.

Så en kop kaffe så du ikke falder i søvn. Det er jo sent der og der er ikke baggrundslyd så man tror bare man ikke har tændt for fjernsynet.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2113 Kruse 14 år siden

Poltergeist!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2114 Twister 14 år siden

The Sixth Sense hvis filmen er lige så god som Unbreakable og Signs så bliver det en stor oplevelse! Krydser fingre :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2115 Bony 14 år siden

Signs? God? Ad.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2116 MOVIE1000 14 år siden

efter at have afsluttet min Brad Pitt kavalkade er jeg nu gået over til (fik lyst da IS nu også var igen og det er efterhånden en del tid siden jeg har set dem) en James Bond kavalkade ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2117 Twister 14 år siden

Bony (2115) skrev:
Signs? God? Ad.

Jep, jeg står ved mine ord. Signs er en klasse thriller! :)

Elsker den måde stemningen bliver opbygget på og synes klimakset fungerer ubeklageligt godt.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2118 Lord Beef Jerky 14 år siden

#2117 Hvis bare slutningen havde været lidt mere gennemtænkt.... ellers er jeg helt med på, at første halvdel fungerer glimrende som spændingsopbyggelse.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2119 Åkepool 14 år siden

Twister (2117) skrev:
Signs er en klasse thriller!

Helt enig :)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2120 weebs 14 år siden

Åkepool (2119) skrev:
Helt enig :)

+1!
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport

Skriv ny kommentar: