Gravatar

#2241 evermind 14 år siden

I går så kæresten og jeg First Blood. I aften står den på Predator. Hun er lidt yngre end jeg, som er en regulær Hugh Hefner (bare uden pengene), så hun skal lige tilføres lidt filmkultur. :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2242 Stilund 14 år siden

Så mangler du kun American ninja...
Gravatar

#2243 filmz-ab 14 år siden

Gensyn med Mann's gribende drama, Ali.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#2244 Bony 14 år siden

a@babo (2243) skrev:
Gensyn med Mann's gribende drama, Ali.

Den har jeg stående uset på hylden og der har den faktisk stået meget længe og samlet støv. Jeg var ikke engang klar over, at det var Mann der stod bag. Er den værd at kaste sig ud i? :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2245 filmz-ab 14 år siden

Øv! Støv er ikke godt :-) Jamen personligt finder jeg den ret fantastisk og gribende. Den berører fine problemstillinger, som jeg holder af. Jeg mener sågar også, at den er undervurderet. Den blev ingen økonomisk succes i sin tid, og fik kun fin omtale, og det er heller ikke en film man sådan snakker om i større kredse, men jeg kender da nogle stykker der også elsker den, og så kan man jo dele oplevelsen med dem :-) Den er fabelagtigt lavet, og Smith blev også nomineret for en oscar. Men nu holder jeg også meget af Michael Mann. Jeg har set en del boksescener, men Mann's er ifølge mig de bedste og mest velkoreograferede.
Gravatar

#2246 filmz-Is 14 år siden

Er helt enig. "Ali" er nok Michael Manns mest oversete og undervurderede værk. Ikke nok med at filmen er rørende og gribende, men er også stærk underholdende og tåler flere gensyn. :)
Gravatar

#2247 frankdrebin 14 år siden

Tror jeg hopper med, og genser Ali i aften :) Kan slet ikke huske hvornår jeg sidst så den!
Gravatar

#2248 filmz-ab 14 år siden

Jeps!!
Gravatar

#2249 Bony 14 år siden

Det lyder da som om, at jeg har en uset guldklump i samlingen. :-)

Når jeg kommer hjem i weekenden, må jeg hellere lige have den pakket med til uge tre på kursus. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2250 Stilund 14 år siden

Puha, tror jeg vil se "Dantes Inferno" Anime i aften eller noget American dad!!!

Skriv ny kommentar: