Gravatar

#2251 Bobby Singer 14 år siden

Smækker nok "Bonnie and Clyde" i afspilleren efterfulgt af et afsnit eller to af "Sons of Anarchy" og så smutter jeg nok til køjs, da jeg skal forholdsvis tidligt op i morgen.
Idjit
Gravatar

#2252 filmz-ab 14 år siden

Håber ihvertfald ikke, at den bliver en klump i halsen i stedet for :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#2253 MOVIE1000 14 år siden

Darkman II og Underworld: Evolution + et par godnat afsnait fra Batman TAS
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2254 Steffan Rasmussen 14 år siden

(500) Days of Summer
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2255 Åkepool 14 år siden

In Bruges.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2256 MOVIE1000 14 år siden

#2254 har længe tænkt på at købe den på bd, men blev lidt skræmt væk da jeg så det var en romantisk film, men Jospeph Gordon- Levitt trækker mig stadig hen til den når jeg ser den i butikkerne, men er (500) Days of Summer virkelig så god??? hva er det der gør den speciel??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2257 Bony 14 år siden

Jeg har lige smidt min fjerde Chabrol film i afspilleren. Denne gang er det La Femme Infidéle fra 1969, der skal tjekkes ud. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2258 Steffan Rasmussen 14 år siden

MOVIE1000 (2256) skrev:
#2254 har længe tænkt på at købe den på bd, men blev lidt skræmt væk da jeg så det var en romantisk film, men Jospeph Gordon- Levitt trækker mig stadig hen til den når jeg ser den i butikkerne, men er (500) Days of Summer virkelig så god??? hva er det der gør den speciel??

This is not a Love Story.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2259 filmz-Is 14 år siden

Se den! Det er nok den bedste kærlighedsfilm jeg har set siden "Eternal Sunshine Of The Spotless Mind", og uden tvivl en af sidste års bedste.
Først og fremmest er filmen herligt velspillet, rørende og humoren er også veltilpas nede på jorden, så karaktererne og historien virker jordnære. Den er fri for platte og klichefyldte jokes, hvilket er et stort plus. Det er filmens fortællestil der gør den "speciel", da den springer rundt i tiden, uden nogensinde at blive forvirrende. Det er ikke vanvittig originalt, men det holder seeren interesseret under hele filmen, og jeg kommer ikke i tanke om nogen anden kærlighedsfilm der har benyttet samme fortællestil.
Helt klart en film der kan varmt anbefales. :)
Gravatar

#2260 Twister 14 år siden

I nat står den på Action. Skal se Rambo (2008) for første gang.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: