#222 Den er rigtig, rigtig fed! Et langsomt, men effektivt pace, godt skuespil og masser af fed stemning. Og grundet den solide opbygning og det rolige pace, fungerer spændingsscenerne bare endnu bedre, når de er der. God fornøjelse! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Prøver at overtale manden til at the The Fountain...det er sgu ikke let :/ Måske det ender med at vi ser Appaloosa eller Hellboy 2 - har lyst til at se noget jeg ikke har set før...lige nu tester vi kvaliteten på de BD-film vi har fået.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Det blev julegaven The Wrestler idag. Det var en rigtig god og rørende film og da jeg havde skruet forventningerne helt ned kunne jeg kun blive positivt overrasket. I aften står den på Dogville på DR2.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Har lige set Dancer in the Dark - meget kan man sige om Lars Von Trier men hans film rammer altså lige i Solar Plexus (mangler stadig at se Antichrist). For første gang længe ville jeg ønske jeg have tv-kanaler så jeg også kunne se Dogville i aften...
Vil prøve endnu engang at overtale manden til The Fountain... vil nogen forklare ham at det ikke er en chick-flick bare fordi det er en kærlighedsfilm? Det er i hvert fald ikke mit indtryk...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#221 filmz-Narniabæver 14 år siden
#222 Batsy 14 år siden
#223 evermind 14 år siden
#224 wimmie 14 år siden
Måske det ender med at vi ser Appaloosa eller Hellboy 2 - har lyst til at se noget jeg ikke har set før...lige nu tester vi kvaliteten på de BD-film vi har fået.
#225 Batsy 14 år siden
#226 filmz-Narniabæver 14 år siden
#227 loki 14 år siden
Så Breaveheart igår, og var ved at se Monty Python and the Holy Grail idag, men ak MP-humor er bare ikke mig. Ser sikkert Trainspotting senere.
#228 sluppermand 14 år siden
#229 wimmie 14 år siden
Vil prøve endnu engang at overtale manden til The Fountain... vil nogen forklare ham at det ikke er en chick-flick bare fordi det er en kærlighedsfilm?
Det er i hvert fald ikke mit indtryk...
#230 filmz-Bruce 14 år siden