Gravatar

#2441 wimmie 14 år siden

In cold Blood - og giv en lille anmeldelse - har lige læst bogen men har ikke lige fået set filmen endnu :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2442 filmz-ab 14 år siden

Har du set Capote?
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#2443 Skeloboy 14 år siden

#2441 - så det desværre for sent :)...har ikke tid til film før søndag, så det kan først blive der.

#2442 - jeps, fandt den utrolig kedelig
Gravatar

#2444 Steffan Rasmussen 14 år siden

Sidney Lumets Running on Empty.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2445 filmz-ab 14 år siden

Skeloboy (2443) skrev:
#2441 - så det desværre for sent :)...har ikke tid til film før søndag, så det kan først blive der.

#2442 - jeps, fandt den utrolig kedelig

hmm, ja det er da en stille film, men da utrolig gribende og sublimt spillet.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#2446 Skeloboy 14 år siden

#2445 - stille og kedelig er jo ikke det samme. Jeg synes den var utrolig kedelig, og den sagde mig intet
Gravatar

#2447 wimmie 14 år siden

Jeg synes "Capote" var rigtig god; det var den der fik mig til at læse "In Cold Blood". Jeg kunne huske at have set tv-filmen/miniserien med Sam Neill og Eric Roberts, og jeg har købt den "gamle" film - men ikke set den endnu. Det må jeg gøre snarest :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2448 Skeloboy 14 år siden

Kan være jeg skal se den igen...

Men i dag får jeg tid til at se: In Cold Blood :)

Og i aften skal jeg til Future Shorts - et kortfilmsprogram på Teater Momentum
Gravatar

#2449 MOVIE1000 14 år siden

#2446 det var også sådan jeg opfattede den

Igår købte jeg Che del 1 og del 2, som jeg vil se idag også købte jeg også en film der hedder Pandorum den lød til at være ret spændende maen det får jeg at se i aften. Ellers blev det også til Hvid nat og Cool Men som blev Bernie Macs sidste film inden han døde.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2450 Lord Beef Jerky 14 år siden

#2449 Pandorum er fantastisk! I ca. 20 minutter. Efter det svinger den mellem middelmådig og dårlig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: