Gravatar

#481 filmz-Utyske 14 år siden

The Rocky Horror Picture Show - så må vi se hvad fuzzen er om, eller hva' man nu siger.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#482 evermind 14 år siden

Jeg var såmænd bare ikke imponeret af Suspiria efter andet gennemsyn heller - desværre.

Jeg havde læst så meget godt om filmen flere forskellige steder og valgte på den baggrund at smide penge efter Anchor Bays flotte udgivelse, men jeg må indrømme, jeg blev skuffet, selv om den i det mindste havde visse visuelt interessante scener. Den omtalte musik er i sig selv okay creepy, men ændrede lidt karakter til det trættende/irriterende, fordi Argento tilsyneladende var opsat på konstant at sovse filmen ind i den. Lyd og musik er måske nok nogle af de væsentligste elementer i gys generelt, men med Suspiria føltes (mis-)brugen af temaet simpelt hen for forcerende og kunstig. Og forvaltningen af filmens klimaks kom efter min mening til at virke noget fjollet ...

Når jeg ikke syntes bedre om filmen, virkede det lidt som et spild at have den stående bare for udgivelsen, navnlig når nayze var interesseret og kunne sætte mere pris på den end mig. Og da den stadig har et godt hjem hos ham (og det, så vidt jeg husker, var sådan, vi i sin tid kom til at snakke om italiensk horror og senere zombiefilm), lader det til, det var det rigtige valg. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#483 wimmie 14 år siden

Høj Pistolføring 1 :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#484 MOVIE1000 14 år siden

har lige set star wars II nu tager jeg lige en pause med et afsnit af Terminator sæson 1. også går jeg igang igen med Star wars the clone wars eller star trek first contact
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#485 evermind 14 år siden

Trick 'r Treat med min homeboi Bjarke - og bagefter et gensyn med Observe and Report. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#486 Twister 14 år siden

Skal se North By Northwest i aften (nu skal det altså være) og måske Star Wars Episode VI: Return of the Jedi
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#487 Highland Park 14 år siden

evermind (485) skrev:
Trick 'r Treat med min homeboi Bjarke...

Er han din dværg?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#488 evermind 14 år siden

#487 Nej, han er min lokale neger. :)
Gravatar

#489 Popeye 14 år siden

SilviaSaint.jpg
...and then some
Gravatar

#490 wimmie 14 år siden

Hvilken film skal jeg se i aften:

Anatomy of a Murder
The Verdict
The Hustler
Butch Cassidy and the Sundance Kid

Eller Cool Hand Luke (denne er den eneste jeg har set før...dog en del år siden efterhånden)

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: