Gravatar

#2481 Stilund 14 år siden

Uhh, ikke værst...

Venter lige til fruen kommer hjem... Så vælger jeg!
Gravatar

#2482 MMB 14 år siden

Superbad eller Changeling
Gravatar

#2483 Twister 14 år siden

The American i biografen og så endda til forpremiere :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2484 Stilund 14 år siden

Det blev the ghost writer + et afsnit af Twin Peaks...
Gravatar

#2485 knipsknips 14 år siden

Hostel - Deluxe Edition

et par afsnit af South Park
Gravatar

#2486 Wangsgaard 14 år siden

Man kan altid se twin peaks!!!!! Hvilket minder mig om jeg har lånt min boks ud:(
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#2487 elwood 14 år siden

Rettet.
Det blev the ghost rider + et afsnit af Twin Peaks...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2488 MOVIE1000 14 år siden

Det startede med at jeg så Inglorious Bastards med min mor, men da hun synes det var langtrukket og pjat skiftede vi den ud med Prince of Persia :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2489 Lord Beef Jerky 14 år siden

#2488 Hahaha, den er da langt mere langtrukken og pjat =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2490 MOVIE1000 14 år siden

#2489 jeg synes ikke den er mere langtrukket men mere plat ja (skrev jeg pjat??) Men begge gode film synes jeg, hun så heller ikke meget af Inglorious Bastards kun første kapitel også der hvor man hører om ham der slog 13 tyske officer ihjel så stod hun af, og sagde skal vi ikke hellere se den anden denne her er for langtrukket og plat, jo det kan vi vel godt sagde jeg, og hun synes til min overraskelse at Prince of Persia var utrolig god som en eventyrs film og med en god humor, jeg er enig i det, men så god var den nu heller ikke mor :)

Har tænkt meget på at starte forfra på Stargate SG-1 serien, men kan jeg se den samtidig med at jeg også skal se min top 150?? det kommer sikkert til at blive ret stresset.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: