Til min store overraskelse kom der 2 reserveringe rtil mig på biblioteket idag og det var Pigen der legede med ilden og luftkastellet der blev sprængt på dvd, så i aften ser jeg Pigen der legede med ilden og selvfølgelig det sædvanlige i tv Talent 2010, Live Fra Bremen, Lost og inden sengetid lidt Stargate.
Imorgen bliver det så Luftkastellet der blev sprængt efter jeg har været en tur over grænsen for at handle lidt ind til de næste mange film jeg venter på :P JEg har dog ikke set Luftkastellet der blev sprængt før så jeg glæder mig til at se om den er dårligere end Pigen der legede med ilden som så mange mener at den er.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#2501 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2502 MMB 14 år siden
Du har nok ret, men det kræver alligevel en del at være opmærksom på skjulte Batman referencer konstant. :P
#2503 Stilund 14 år siden
Ahhh... Jeg har jo ikke lyst til at brække mig... ;-)
#2504 Batsy 14 år siden
#2505 Twister 14 år siden
#2506 Nicki52 14 år siden
#2507 evermind 14 år siden
#2508 Steffan Rasmussen 14 år siden
He he.
#2509 Batsy 14 år siden
ANOTHER BITES THE DUST! DAM DAM
#2510 MOVIE1000 14 år siden
Imorgen bliver det så Luftkastellet der blev sprængt efter jeg har været en tur over grænsen for at handle lidt ind til de næste mange film jeg venter på :P
JEg har dog ikke set Luftkastellet der blev sprængt før så jeg glæder mig til at se om den er dårligere end Pigen der legede med ilden som så mange mener at den er.