Gravatar

#2501 elwood 14 år siden

Hvis du ser EPH333's profil billede overrasker hans kommentar ikke, han er filmz's batman maskot 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2502 MMB 14 år siden

Du har nok ret, men det kræver alligevel en del at være opmærksom på skjulte Batman referencer konstant. :P
Gravatar

#2503 Stilund 14 år siden

elwood (2487) skrev:
Rettet.
Det blev the ghost rider + et afsnit af Twin Peaks...

Ahhh... Jeg har jo ikke lyst til at brække mig... ;-)
Gravatar

#2504 Batsy 14 år siden

2500# In your case er jeg den eneste batman her, ifølge mit billede, og ry her på filmz d:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#2505 Twister 14 år siden

Skal til at se Fritz Langs M
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2506 Nicki52 14 år siden

På søndag klokken 10:00 skal jeg se Olsen Banden...
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2507 evermind 14 år siden

#2506 Hvor hentede du den, og er det i god kvalitet?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2508 Steffan Rasmussen 14 år siden

evermind (2507) skrev:
#2506 Hvor hentede du den, og er det i god kvalitet?

He he.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2509 Batsy 14 år siden

2507# HAHA, GET OWNED :D

ANOTHER BITES THE DUST! DAM DAM
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#2510 MOVIE1000 14 år siden

Til min store overraskelse kom der 2 reserveringe rtil mig på biblioteket idag og det var Pigen der legede med ilden og luftkastellet der blev sprængt på dvd, så i aften ser jeg Pigen der legede med ilden og selvfølgelig det sædvanlige i tv Talent 2010, Live Fra Bremen, Lost og inden sengetid lidt Stargate.

Imorgen bliver det så Luftkastellet der blev sprængt efter jeg har været en tur over grænsen for at handle lidt ind til de næste mange film jeg venter på :P
JEg har dog ikke set Luftkastellet der blev sprængt før så jeg glæder mig til at se om den er dårligere end Pigen der legede med ilden som så mange mener at den er.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: