Gravatar

#2631 evermind 14 år siden

Mega Shark vs Giant Octopus :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2632 Kruse 14 år siden

#2629: Her er vi så tilgengæld noget uenige. Jeg synes bestemt ikke at den var god, og den kan måske lige akkurat snige sig op på en middelkarakter i min bog.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2633 neran 14 år siden

Et gensyn med The girl who leapt through time efterfulgt af Cowboy Bebop the movie.
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#2634 MOVIE1000 14 år siden

Jeg nåede ikke se min kjole :( og det kommer jeg heller ikke til idag da den står på Forbrydelsen, Brothers og Far til fire på Bornholm.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2635 misuma 14 år siden

Jeg ligger i sengen og overvejer at gense følgende film:

Lords Of Dogtown
Devils Backbone
Haute Tension/Inside/Frontiers
Calvaire
Jaws
Orca (love that movie btw)
Brick
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#2636 Bobby Singer 14 år siden

Har besluttet mig for at holde et mindre fængsel/kriminalitets tema i aften, så den står først på The Escapist efterfulgt af Training Day. To film som jeg ikke har set før, så det skal nok blive spændende. :)
Idjit
Gravatar

#2637 misuma 14 år siden

Keeper - Hvis du ikke allerede har set Midnight Express så håber jeg du får gjort det ved lejlighed :)
Gravatar

#2638 neran 14 år siden

Så er det tid til Cowboy Bebop the movie, efter man lige har lavet sig et par toasts.
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#2639 Bobby Singer 14 år siden

#2637 Nej det har jeg ikke, men jeg tjekker den snart ud, da jeg efterhånden har hørt meget godt om den :)
Idjit
Gravatar

#2640 misuma 14 år siden

...Så håber jeg du smider din mening på bordet.

Jeg fik overbevist mit lade korpus om at hente den kodefri dvdafspiller fra stuen og ind i soveværelset....nu står den på Fincher's Zodiac og dernæst på et gensyn af Doomsday og senere Aja's Mirrors. Både Doomsday og Mirrors var store skuffelser for mit vedkommende, men nu får disse en ny chance.

Skriv ny kommentar: