Tror jeg vil forsøge mig med Harry Potter and the halfblood prince omend de andre film generelt ikke har imponeret mig stort.
Det jeg plejer at have et stort problem med når jeg har set de tidligere film i serien er at de ikke stemmer ordenligt overens med min forståelse af bøgerne (altså at jeg synes vigtige ting er ændret eller måske endda helt udeladt) derfor så jeg aldrig 6'eren i biografen. Men nu er det efterhånden et godt stykke tid siden jeg har læst bøgerne og kan ikke huske dem så godt i detaljer mere. Det kan jo være at det gør filmen til en bedre oplevelse. hvem ved? Men nu får 6'eren ihvertfald chancen :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#2679 Som bogfilmatisering vil du blive skuffet, men som Harry Potter film i filmserien vil du sikkert finde den underholdene og godt lavet som en af de bedste HP film hvis du spørger mig ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#2671 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2672 Lord Beef Jerky 14 år siden
#2673 Kruse 14 år siden
EDIT:
#2672: http://politiclolz.com/files/2009/09/20090909-You-...
#2674 Skeloboy 14 år siden
#2675 elwood 14 år siden
[url= ok.[/url]
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2676 Kruse 14 år siden
#2677 Nicki52 14 år siden
#2678 Åkepool 14 år siden
Det er løgn!! Er Sidse Babett og Nikolaj Lie dine forældre? ;)
#2679 Twister 14 år siden
Det jeg plejer at have et stort problem med når jeg har set de tidligere film i serien er at de ikke stemmer ordenligt overens med min forståelse af bøgerne (altså at jeg synes vigtige ting er ændret eller måske endda helt udeladt) derfor så jeg aldrig 6'eren i biografen. Men nu er det efterhånden et godt stykke tid siden jeg har læst bøgerne og kan ikke huske dem så godt i detaljer mere. Det kan jo være at det gør filmen til en bedre oplevelse. hvem ved? Men nu får 6'eren ihvertfald chancen :)
#2680 MOVIE1000 14 år siden