er lige blevet færdig med at gense alle Harry Potter film (da jeg endelig har skaffet Halvblodsprinsen på BD) så nu vil jeg gå igang med at gense Saw :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Det er faktisk en ganske hyggelig film, med et überfedt soundtrack, der dog sagtens kunne ha' været endnu bedre, hvis Drew Barrymoore havde strammet lidt op på historien hist og pist. Synes også hun burde ha' gjort noget mere ud af at variere de forskellige roller-derbyes, som desværre ender med at blive lidt for monotome jo længere filmen skrider frem. Skuespillet fejler dog intet og især Ellen Page, Daniel Stern og Juliette Lewis er alle herlige at se på. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#2692: Ja, jeg er ganske enig i den begtragtning. Det er en hyggelig og ganske udemærket film. Den har dog bestemt også sine mangler. Især manuskriptet byder på mange klichéer, og så prøver den samtidigt at være en smule en komedie ved siden af dramaet, men den mangler virkelig timing og lidt bedre materiale for at fungere på det plan. Tilgengæld så byder den på et rigtigt godt cast, hvor især Ellen Page er über charmerende som hun altid er.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Men....vasen? Enten har du nogle ret mærkelige kælenavne til din kone/kæreste...eller også vil jeg gætte på at du er i ret sølle selskab...med en vase :-O
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#2691 MOVIE1000 14 år siden
så nu vil jeg gå igang med at gense Saw :)
#2692 NightHawk 14 år siden
Det er faktisk en ganske hyggelig film, med et überfedt soundtrack, der dog sagtens kunne ha' været endnu bedre, hvis Drew Barrymoore havde strammet lidt op på historien hist og pist. Synes også hun burde ha' gjort noget mere ud af at variere de forskellige roller-derbyes, som desværre ender med at blive lidt for monotome jo længere filmen skrider frem. Skuespillet fejler dog intet og især Ellen Page, Daniel Stern og Juliette Lewis er alle herlige at se på. :)
#2693 MuManden 14 år siden
#2694 wimmie 14 år siden
Spøjst...kom lige herind for at skrive at jeg lige har smidt Misery i bluray-afspilleren ;)
#2695 misuma 14 år siden
Remaken er heller ikke værst.
Nowhere Boy eller
gense filmen 9
#2696 Kruse 14 år siden
#2697 HonoDelLoce 14 år siden
Der er ellers noget at glæde sig til ! :)
#2698 misuma 14 år siden
#2699 HelmerJ 14 år siden
#2700 wimmie 14 år siden
Sweet!
Men....vasen?
Enten har du nogle ret mærkelige kælenavne til din kone/kæreste...eller også vil jeg gætte på at du er i ret sølle selskab...med en vase :-O