Det endte med at jeg så The Blair Witch Project istedet :P. For at forsætte denne forstyrrede filmiske tone en ellers kedelig fredag aften tror jeg at jeg vil se Eraserhead.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Taken er en helt klart en af de bedre actionfilm. Der er ingen ironisk distance til volden som man oftest ser i mange nyere actionfilm, og samtidig undgår den at tage sig selv for højtideligt. Men nok om Taken.
Hvad skal jeg se nu?
Requiem for a dream Die Hard 4.0 There will be blood Dødbringende våben Legendernes tid Se7en The Dark Knight eller en Hayao Miyazaki film.
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Det blev så til The Dark Knight, som faktisk lige er slut, men jeg tror lige jeg kan strække den til en film mere, så det må blive gensyn med There will be blood.
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Jeg tror jeg ender med at se enten The Dead Zone eller Dreamscape. Sidstnævnte er lidt en 'hidden gem' og jeg nyder filmens ide, oldschool effekter og David Patrick Kelly kan jeg ikke få nok af.
Eller måske The Exploreres med en ung River Phoenix? Mulighederne er mange Ü _________________________
Er der øvrigt nogen som kan sige noget positivt om den britiske zombie-tvserie Dead Set? Fandt den billig på Amazon, men er i tvivl om jeg vil smide penge efter den, billig eler ej.
#2701 Twister 14 år siden
#2702 Twister 14 år siden
Det endte med at jeg så The Blair Witch Project istedet :P. For at forsætte denne forstyrrede filmiske tone en ellers kedelig fredag aften tror jeg at jeg vil se Eraserhead.
#2703 neran 14 år siden
#2704 Twister 14 år siden
Taken er også en rigtig fin action film :) Med frygt for at jeg skal til at se noget mega skrallet giver jeg Beyond Sherwood Forest chancen.
#2705 neran 14 år siden
Hvad skal jeg se nu?
Requiem for a dream
Die Hard 4.0
There will be blood
Dødbringende våben
Legendernes tid
Se7en
The Dark Knight
eller en Hayao Miyazaki film.
#2706 Kruse 14 år siden
#2707 MMB 14 år siden