Gravatar

#2781 Antlion 14 år siden

Unforgiven!
Gravatar

#2782 wimmie 14 år siden

De skoningslösa!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2783 TP-DK 14 år siden

Tror jeg vil se Gone Baby Gone i dag.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#2784 misuma 14 år siden

Det bliver en af de aftener hvor jeg ikke får set film af den simple grund at jeg ikke kan beslutte mig for hvilke film som skal ses.

Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#2785 Twister 14 år siden

I aften vil jeg se Deception. Kender intet til filmen, og valgte den udelukkende på grund af skuespillerne så jeg er spændt på at se hvad jeg har i vente.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2786 wimmie 14 år siden

Fremragende valg :D

Har både hørt godt og skidt om den og har selv overvejet at købe den (billigt) i Blockbuster, så du må gerne lide smide et par ord om den bagefter :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2787 filmz-ab 14 år siden

Twister (2785) skrev:
I aften vil jeg se Deception. Kender intet til filmen, og valgte den udelukkende på grund af skuespillerne så jeg er spændt på at se hvad jeg har i vente.

Ikke andet end en middelmådig film....i bedste fald. Skuespillerne var også årsagen til jeg så den.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#2788 Twister 14 år siden

wimmie (2786) skrev:
Har både hørt godt og skidt om den og har selv overvejet at købe den (billigt) i Blockbuster, så du må gerne lide smide et par ord om den bagefter :)

a@babo (2787) skrev:
Ikke andet end en middelmådig film....i bedste fald. Skuespillerne var også årsagen til jeg så den.

Magter ikke lige smide en hel anmeldelse af filmen i "What we saw" tråden, så filmen får lige et par korte bemærkninger her istedet.

Filmen er under middel. 4/10 efter min mening. stilmæssigt er det fint, men karaktererne er kedelige og plottet er nærmest krampagtigt forudsigeligt. En stor fuser og er forundret over man i den grad kan få så ligegyldig en film på trods af de gode navne! Kan ikke anbefale filmen desværre.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2789 Stilund 14 år siden

Så Mystic river igår og i aften vil jeg se De nådesløse...
Gravatar

#2790 Skeloboy 14 år siden

The Edukators

Skriv ny kommentar: