Gravatar

#2831 wimmie 14 år siden

I aften bliver det nok enten:

Junebug
The Squid and the Whale
Youth in Revolt

Hvad synes I?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2832 Kruse 14 år siden

#2831: Du skal vælge The Squid and the Whale....eller Youth in Revolt....eller Junebug :P

Jeg har ikke selv fået set Junebug, selvom at jeg tror at det godt kunne være en film jeg vil kunne lide. "The Squid and the Whale" og "Youth in Revolt" er to af de seneste film jeg har fået set, og de er begge glimrende og svære at vælge i mellem. Skulle jeg vælge én af de to så bliver det nok....øhhh..."Youth in Revolt"! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2833 wimmie 14 år siden

Da jeg jo ret så ofte er enig i din filmsmag vælger jeg at lytte til dig - det bliver Youth in Revolt. Måske nupper jeg Junebug senere :)
Gravatar

#2834 Bony 14 år siden

Wimmie, jeg kan ikke huske om jeg har spurgt dig før, men har du set Nick and Norah's Infinite Playlist? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2835 wimmie 14 år siden

Nej, har kigget på den et par gange nede i Blockbuster men havde bare lidt en fornemmelse af at den var lidt for "Teenage" for mig - jeg tager måske fejl?

Gravatar

#2836 Batsy 14 år siden

I aftenen, er det batman night med en veninde, som jeg tilfældigvis er meget varm på!

Men vil se en film for mig selv som vente tid d:

King arthur-directors cut

Rigtig god sværd og sandaler film!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#2837 Kruse 14 år siden

#2835: Yeah! :)

Men det havde nu også været hip som hap om du havde valgt "The Squid and the Whale" eller "Youth in Revolt", da jeg stærkt kan anbefale dem begge :)

Og Junebug må du også meget gerne lige skrive et par ord om, når du har fået den set.

#2834: Jeg har faktisk også gået og tænkt på om "Nick and Norah's Infinite Playlist" var noget værd. Det kan være at det er en film du kan anbefale Bony?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2838 Bony 14 år siden

@Wimmie og Kruse - Til trods for, at det ikke er en genre jeg normalt bryder mig særlig meget om, så var jeg simpelthen solgt på stedet! En herlig kærlighedshistorie, fyldt med humor og god musik. Jeg har ihvertfald set den en del gange siden jeg fik den og har endda opgraderet til blu-ray også. Jeg kan godt tage DVD'en med til julefrokosten hvis det er? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2839 wimmie 14 år siden

Hehe, det må du da gerne :)
Gravatar

#2840 Steffan Rasmussen 14 år siden

V for Vendetta ... hvad ellers.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: