#2842: Hvad jeg ikke ville give for at se den film for første gang igen. Jeg så den også første gang da jeg var lille, og jeg var så fascineret, selvom jeg også var skræmt fra vid og sans. Dengang bekymrede jeg mig ikke om hvorvidt hajen så fake ud, for mig var den ægte, og jeg mangler i øvrigt stadig at se en film der kan overgå den i realisme. Alle senere film der har haft hajer som en central del af historien har været animerede, altså dem jeg har set.
Så var der også den der "Open Water", men den prøver jeg at glemme, for mage til elendigt film håndværk skal man da lede længe efter.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#2841 wimmie 14 år siden
#2842 Kruse 14 år siden
#2843 Collateral 14 år siden
Så var der også den der "Open Water", men den prøver jeg at glemme, for mage til elendigt film håndværk skal man da lede længe efter.
#2844 Wangsgaard 14 år siden
Kan kun være enig med Bony! Synes det var en super film med et meget fedt soundtrack
#2845 Kruse 14 år siden
#2846 wimmie 14 år siden
#2847 Twister 14 år siden
Og vil efterfølgende se én af disse to film
The Wizard of Oz
eller
The Big Lebowski
Kan ikke finde ud af hvilken en det skal være. any suggestions???
#2848 Twister 14 år siden
Jeres stilhed siger mere end 1000 ord. selvfølgelig bliver det The Big Lebowski ;P
#2849 Skeloboy 14 år siden
Hehe...nu er kl. også 1.20...:)
#2850 Twister 14 år siden
Det er sandt. Så der er selvfølgelig no hard feelings ;)
Nu burde jeg efterhånden også være gammel nok til at tage en rask beslutning selv :D
en beslutning som jeg iøvrigt lige har ændret.
Jeg ender med at se The Wizard of Oz :)