Ja, det er en rigtig god lille film. Jeg har aldrig rigtig fattet hvorfor mange synes at Ben Affleck er en dårlig skuespiller - jeg synes ikke jeg har set en direkte dårlig præstation fra ham - kun et par dårlige film, men generelt synes jeg han gør det godt - som f.eks i Chasing Amy :)
Helt enig! :) Jeg kan heller ikke mindes, at ha' set en film med Ben Affleck, hvor han spiller dårligt på nogen måde. Til gengæld har jeg så set et par stykker, som han burde ha' holdt sig langt væk fra som f.eks "The Third Wheel" med Denise Richards, og så den famøse "Gigli" med Jennifer Lopez. Det var især i perioden hvor han dannede par med Lopez, at hans flødebolle image opstod og så blev det lige pludselig legitimt at svine ham og hans talent til, selv om der egenlig ikke var nogen grund til det.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Helt enig- The third Wheel og Gigli var horrible film som desværre var med til at smadre hans karriere i et stykke tid - samt måske Pearl Harbor som klart have potentiale, men som led under det samme som Titanic; alt for meget kærlighedshistorie/sentimentalitet og alt for lidt krig/katatrofe. Jeg synes dog langt fra det var nok til at opveje hans fede og sjove præstationer - og derudover har han jo en kæmpe bunke selvironi (Jay and Silent Bob strike Back). Men ok, jeg er nok også én af de eneste der godt kunne lide film som Bounce, Forces of Nature og selv Daredevil er én af mine guilty pleasures :) - Og ikke at forglemme Phantoms :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg vil forsøge mig med The Fall fra 2006. Jeg er blot lidt træt af at det ikke kunne blive Blu-Ray udgivelsen jeg skulle se. Jeg har simpelhen ikke kunnet finde den de steder jeg normalt handler film (læs: tp musik, Stereo Studio, BlockBuster, Laserdisken). Oh Well hvis filmen er god gør det nok forhåbentligt ikke så meget :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Jeg holder på at det er en film man skal se 2 gange - men ok hvis du er villig til at give den en ekstra chance skal jeg nok lade være med at sparke dig ud af bilen i Bækager (udtales Bæ-kager) på lørdag som jeg ellers havde planlagt :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#2861 NightHawk 14 år siden
Helt enig! :) Jeg kan heller ikke mindes, at ha' set en film med Ben Affleck, hvor han spiller dårligt på nogen måde. Til gengæld har jeg så set et par stykker, som han burde ha' holdt sig langt væk fra som f.eks "The Third Wheel" med Denise Richards, og så den famøse "Gigli" med Jennifer Lopez. Det var især i perioden hvor han dannede par med Lopez, at hans flødebolle image opstod og så blev det lige pludselig legitimt at svine ham og hans talent til, selv om der egenlig ikke var nogen grund til det.
#2862 Batsy 14 år siden
#2863 wimmie 14 år siden
Helt enig- The third Wheel og Gigli var horrible film som desværre var med til at smadre hans karriere i et stykke tid - samt måske Pearl Harbor som klart have potentiale, men som led under det samme som Titanic; alt for meget kærlighedshistorie/sentimentalitet og alt for lidt krig/katatrofe.
Jeg synes dog langt fra det var nok til at opveje hans fede og sjove præstationer - og derudover har han jo en kæmpe bunke selvironi (Jay and Silent Bob strike Back).
Men ok, jeg er nok også én af de eneste der godt kunne lide film som Bounce, Forces of Nature og selv Daredevil er én af mine guilty pleasures :)
- Og ikke at forglemme Phantoms :D
#2864 Benway 14 år siden
#2865 Twister 14 år siden
#2866 Twister 14 år siden
#2867 wimmie 14 år siden
Hvad synes du om The Fall?
#2868 Skeloboy 14 år siden
#2869 wimmie 14 år siden
Hehe - cool ;)
Jeg holder på at det er en film man skal se 2 gange - men ok hvis du er villig til at give den en ekstra chance skal jeg nok lade være med at sparke dig ud af bilen i Bækager (udtales Bæ-kager) på lørdag som jeg ellers havde planlagt :p
#2870 Skeloboy 14 år siden