Gravatar

#2941 Batsy 14 år siden

2940# Ja, Let it snow, let it snow er en klassiker især til den her film d:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#2942 Mr. Chriss 14 år siden

Ja det må man sige :)
Gravatar

#2943 wimmie 14 år siden

Jeg vandt en bio-tur for 2 i mandelgave i går og nu snakker husbonden og jeg om hvilken film det skal være. Jeg er gået med til at se en actionfilm, og valget står mellem disse 3

Red
The Other guys
Unstoppable

Hvad synes I?

(Alternativt vælger vi 2 film og betaler selv den ene)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2944 Steffan Rasmussen 14 år siden

Unstoppable
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2945 Batsy 14 år siden

2943# Red self (: !! Bruce Willis, Helen Mirren, Morgan freeman og John Malkovich/ gamle folk i en action film. Kunne det blive bedere d:

Gravatar

#2946 evermind 14 år siden

Red er go' spas - de andre ved jeg ikke med.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2947 Batsy 14 år siden

2946# Splented har ikke engang set den d:

Gravatar

#2948 Lord Beef Jerky 14 år siden

Red 4/6, Unstoppable 3/6 og The Other Guys har jeg ikke set, men en kammerat siger den er hylende morsom, og vi deler smag i stort set alle film... så jeg ville sige The Other Guys.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2949 wimmie 14 år siden

Hmmm...svært...jeg hælder nok mest til Red og The Other Guys, men jeg må lige ind og læse nogle anmeldelser af TOG først :)
Vil nu egl. også gerne se Unstoppable men på den anden side er det jo nok bare typisk Scott/Washington action - underholdende men nok noget der kan vente til dvd/BD.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2950 Åkepool 14 år siden

Jeg synes "The Other guys" er temmelig dårlig. "Red" er ganske fin og har ikke set den sidste.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: