Gravatar

#2951 MOVIE1000 14 år siden

Alternativ bud Saw 3D ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2952 NightHawk 14 år siden

# 2943 -

Jeg vil klart anbefale "The Other Guys". Trods et rodet plot, så er filmen leveringsdygtig i så mange meget morsomme og skøre indslag, at det er en af de bedste komedier, som jeg har set i lang tid. :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#2953 NightHawk 14 år siden

Skal i gang med at se en web-serie, Anyone But Me, som jeg har fået anbefalet. De to første sæsoner + interviews m.m. kan ses i linket, og sæson 3 kommer vist engang i løbet af foråret 2011.

http://www.anyonebutmeseries.com/index.html

Så en trailer til serien i går og synes faktisk den ser ganske lovende ud.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#2954 wimmie 14 år siden

Det ser ud til at bio-turen bliver til The Other guys (mit valg) og Unstoppable (Michaels valg) - havde nu foretrukket Red i stedet for Unstoppable men det er ok - den må ses en anden gang.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2955 wimmie 14 år siden

Har lyst til noget lethjertet så nu bliver det til Leap Year - Amy Adams er blevet én af mine yndlingsskuespillerinder :)
Gravatar

#2956 Steffan Rasmussen 14 år siden

wimmie (2955) skrev:
Har lyst til noget lethjertet så nu bliver det til Leap Year - Amy Adams er blevet én af mine yndlingsskuespillerinder :)

Big Mistake.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2957 wimmie 14 år siden

Hehe, ja det kan jeg allerede fornemme, men jeg sidder og tjekker net samtidig så jeg føler ikke at jeg spilder tiden helt.

Og så er Amy Adams jo ganske sød...og Matthew Goode ligeså ;p
Gravatar

#2958 christianhg 14 år siden

All the President's Men
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#2959 frankdrebin 14 år siden

Gremlins
Gravatar

#2960 Batsy 14 år siden

Alien Versus Predetor 2 Requiem

Hjernedøde middel film her kommer jeg!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: