#3160 - Den så jeg for første gang fornylig. Men jeg må indrømme, at jeg lavede noget andet i mens. Filmdramaer fra den tid har svært ved at fastholde min opmærksomhed -- jeg må arbejde på at vænne mig til den langsomme pace.
The only way to beat a troll is to not play their game.
#3162 Giver dig ret i at film fra dengang kan være langsommelige, men jeg er nu f.eks. vild med 12 Angry Men. To Kill A Mockingbird var da bestemt også en god film, dog lidt andet end hvad jeg havde forventet.
tro mig, det vil vokse til lidt over det dobbelte om et år :)
Har lige set Alvin og de frække jordegern (det var så ikke mig der valgt at det skulel være den)
Har lyst til at se noget stand-up, det bliver Christian Fuhlendorff: Mit første one man show. (Han er fandme den sjoveste danske stand-up komiker, jeg har set, og det bedste stand-up show siden Anden på coke)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#3161 evermind 14 år siden
Hvis du er Nicki52 er det fil. For de fleste andre er det film. ;)
#3162 Riqon 14 år siden
#3163 Twister 14 år siden
#3164 TheEnd 14 år siden
Giver dig ret i at film fra dengang kan være langsommelige, men jeg er nu f.eks. vild med 12 Angry Men.
To Kill A Mockingbird var da bestemt også en god film, dog lidt andet end hvad jeg havde forventet.
#3165 Bobby Singer 14 år siden
#3166 davenport 14 år siden
#3167 Kruse 14 år siden
#3168 Batsy 14 år siden
Self ikke bare i dag, men resten af ferien og sikkert efter ferien, har dog kun 230 film sådan cirka.
#3169 MOVIE1000 14 år siden
tro mig, det vil vokse til lidt over det dobbelte om et år :)
Har lige set Alvin og de frække jordegern (det var så ikke mig der valgt at det skulel være den)
Har lyst til at se noget stand-up, det bliver Christian Fuhlendorff: Mit første one man show. (Han er fandme den sjoveste danske stand-up komiker, jeg har set, og det bedste stand-up show siden Anden på coke)
#3170 Batsy 14 år siden