Gravatar

#3211 MMB 14 år siden

You are on a roll, sir!
Gravatar

#3212 Twister 14 år siden

kan ikke beslutte mig mellem Fargo og Sunset Blvd. :S
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#3213 evermind 14 år siden

Et afsnit Castle sammen med kæresten.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3214 elwood 14 år siden

Cool serie

Nathan Fillion er så charmerende, jeg grinte ret meget af sæson 1. hvor han får sin personlige Bullet Proof West med hans egen skrift på 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3215 Kruse 14 år siden

Twister (3212) skrev:
kan ikke beslutte mig mellem Fargo og Sunset Blvd. :S

Sunset Blvd.!!! :)

Og jeg tror i øvrigt at jeg selv vil se "The Killing".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3216 Twister 14 år siden

Kruse (3215) skrev:
Sunset Blvd.!!! :)

Den vil jeg så se :).....efter jeg har set Fargo (begyndte før du havde fået svaret hehe ;P)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#3217 Twister 14 år siden

Udskyder lige Sunset Blvd til en af de kommende dage for istedet at smide Rashomon Das Leben der Anderen af Kurosawa i afspilleren :)
Gravatar

#3218 Kruse 14 år siden

#3217: "Rashonomon" er nok heller ikke et dårligt valg :)

Jeg har den selv stående på hylden, og burde tage at få den set snart.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3219 Twister 14 år siden

Twister (3217) skrev:
Udskyder lige Sunset Blvd til en af de kommende dage for istedet at smide Rashomon Das Leben der Anderen af Kurosawa i afspilleren :)

Jeg er meget ubeslutsom idag. Det er hvad der sker når opgaveskrivning fuldstændig f***er ens hoved helt op :P

Kruse (3218) skrev:
#3217: "Rashonomon" er nok heller ikke et dårligt valg :)

Jeg har den selv stående på hylden, og burde tage at få den set snart.

Ja jeg skal ihvertfald have set både Sunset Blvd og Rashomon inden for de næste par dage :)
Gravatar

#3220 Wangsgaard 14 år siden

Skal se R
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: