#3343 - Så vil jeg lige skamløst gøre opmærksom på min "store" præstation i 2. sæson, 1. afsnit som henholdsvis afdød Pjerrot og lydmanden Theis, der falder gennem glasbordet. Det var mine 15 sekunder. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
I aften tager jeg en pause fra mainstream-filmene, og snupper en dobbeltforestilling med Zulawskis "Possession" og Carpenters "Cigarette Burns". Der er ikke noget som lidt løsrevne tarme i fjernsynet, når man skal slappe af. ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
I aften bliver det kun til et afsnit Mad Men grundet jeg skal til vejledning, omkring mundtlig forsvar af min eksamensopgave, imorgen tidlig.
meeen Mad Men er nu også rart at slappe af til og forsvinde ned i, når nu man er helt nede over at ens favorit hold (liverpool) endnu engang taber :(. Thank god for film og tv-serier :)!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#3341 wimmie 14 år siden
Nice :)
#3342 MOVIE1000 14 år siden
#3343 evermind 14 år siden
#3344 Thomsen 14 år siden
#3345 evermind 14 år siden
#3346 Benway 14 år siden
#3347 Kruse 14 år siden
#3348 Åkepool 14 år siden
Pjat, du skal da tænde for 6'eren her om 10 min. ;)
#3349 Kruse 14 år siden
#3350 Twister 14 år siden
meeen Mad Men er nu også rart at slappe af til og forsvinde ned i, når nu man er helt nede over at ens favorit hold (liverpool) endnu engang taber :(. Thank god for film og tv-serier :)!