Gravatar

#351 wimmie 14 år siden

Jeg har kun været i Cinemaxx én gang og det var ikke i den store sal. Biocity har jeg været i flere gange og dér er den store sal klart rigtig fed. Men i forhold til Avatar kunne det da godt være at Biocity skulle være valget... når man tænker skærmstørrelse.

Viser Biocity den også i 3D?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#352 dyg 14 år siden

Da jeg afleverede mine lejede film i BB kom jeg lige til at gå ind og kigge lidt mere, så i dag skal jeg se:

Synecdoche, New York
Observe & Report
Gomorra
Tideland
Star Trek
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#353 Skeloboy 14 år siden

#351 - jep, det gør de
Gravatar

#354 Nicki52 14 år siden

wimmie (351) skrev:
Viser Biocity den også i 3D?

Tænkte lige: "Det er godt nok et dumt spørgsmål?" for det ar stået på siden mange gange og Odense er en af de tre største byer i Danmark. Alle Biocity har vist også skaffet sig 3D udstyr.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#355 MOVIE1000 14 år siden

#354 det kommer an på hvilken biograf, men taler om, da det kun er 21 biografer der viser den i 3D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#356 wimmie 14 år siden

Jep, sammenlignet med dig er jeg naturligvis kongen (eller dronningen) af dumme spørgsmål ;p

Anyway, har absolut ingen interesse lagt i at undersøge noget om Avatar eller hvilke biografer der viser den i 3D - før i dag. Men vi har også droppet at tage ind og se den (i aften i hvert fald). 260 kr (+snacks og cola) er mange penge for en biograftur.
Gravatar

#357 Skeloboy 14 år siden

#356 - jeg spiser aldrig snacks i biffen alligevel...tager altid en ½ l vand med dog...
Gravatar

#358 jessup 14 år siden

Avatar på næste mandag i Imperial på række 12 midtfor - jeg plejer at sidde deromkring - godt eller dårligt for 3d oplevelsen? - jeg har aldrig set 3d i bio.
This is just until June
Gravatar

#359 Nicki52 14 år siden

Jeg stiller nok også dumme spørgsmål ;p

Grunden til at jeg ikke gider at se Avatar, er det koster 125 kroner pr. billet.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#360 wimmie 14 år siden

Ja, måske ser vi den næste weekend - måske venter vi bare på bluray versionen. Den skal da ses men med dét jeg har hørt om den indtil videre er jeg ikke sikker på at jeg vil give så mange penge for at se den...til den pris forventer jeg altså både en flot film og en god historie ;p

Skriv ny kommentar: