Nå..Avatar blev aflyst i morgen. Ved simpelthen ikke om jeg har penge til denne måned, før jeg snakker med banken på ondag...men ellers vil jeg da glæde mig til at se den på Blu-Ray hos Wimmie...:)
I aften kommer tre film jeg vil måske se, men er der nogle som i kan anbefale? Pirates of the Carribean: Ved verdens ende Ocean's Twelve Kunsten at græde i kor
Kun den øverste har jeg set før?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#363 - well...bus frem og tilbage fra Assens(er det ikke der?) er vel oså det samme som en Avatar-billet :)
Men du skal passe på med at sige det højt, for det ender jo bare med, at der kommer nogen;)
#364 - efter min personlige vurdering, så er POTC noget værre lort. Oceans Twelve har jeg ikke set, men kunne forestille mig det var hyggeligt. Kunsten At Græde I Kor er tilgengæld rigtig, rigtig god, så den ville jeg vælge:) Det er også helt klart den mest interessante af dem.
#367 Det skal du ikke sige til min ven - han slår dig ned hvis du omtaler POTC3 sådan. Men vil nok tage og se Art of crying. Ville ikke se den, efter jeg så trailer.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
POTC 3 er noget lort, så det er godt du holder dig væk. Hold dig til den første film i serien, og se til nød den anden, hvis du finder ideerne og karaktererne gode... 3'eren er dog så dybt elendig, at jeg ville ønske jeg havde regnet ud, at den ville blive SÅ slem efter at have set 2'eren.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#361 Skeloboy 14 år siden
#362 Skeloboy 14 år siden
#363 wimmie 14 år siden
#364 Nicki52 14 år siden
Pirates of the Carribean: Ved verdens ende
Ocean's Twelve
Kunsten at græde i kor
Kun den øverste har jeg set før?
#365 MMB 14 år siden
Jeg skal se Ocean's Twelve, men jeg har også set Ocean's Eleven.
Kunsten at tude sammen har vist fået gode anmeldelser.
#366 Nicki52 14 år siden
#367 Skeloboy 14 år siden
Men du skal passe på med at sige det højt, for det ender jo bare med, at der kommer nogen;)
#364 - efter min personlige vurdering, så er POTC noget værre lort.
Oceans Twelve har jeg ikke set, men kunne forestille mig det var hyggeligt.
Kunsten At Græde I Kor er tilgengæld rigtig, rigtig god, så den ville jeg vælge:) Det er også helt klart den mest interessante af dem.
#368 Nicki52 14 år siden
Det skal du ikke sige til min ven - han slår dig ned hvis du omtaler POTC3 sådan. Men vil nok tage og se Art of crying. Ville ikke se den, efter jeg så trailer.
#369 Lord Beef Jerky 14 år siden
#370 wimmie 14 år siden