3631# Total disaster, vi droppede den da vi havde alt for travlt til at muligt andet, fremlæggelse osv, men vi fik lavet et cover i det mindste. Fremlæggelsen gik dog udmærket og Rapporten har jeg spottet nogle fejl i som jeg kunne have set vis jeg ikke var sådan doven i det ;).
Vil gætte på et 7 Tal.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Jeg store idiot :) Købte billet til Hereafter i Falkoner. Tog derop, fik billet, købte en cappucino, gik ned i 5'eren, 5 minutter i spilletid 16.15. Lukket. Åbnede dør, film kørte, jeg tænkte, "ah reklamer" og gik ind. De 6 mennesker i biografen kiggede lidt. Jeg satte mig. Hmmm det ligner ikke reklamer. Hmmm er forrige film ved at slutte? Kiggede på billetten. Jo rigtig biograf. Kunne se det var Hereafter. Inden jeg købte billetten i biografen studsede jeg godt nok over, at der stod 15.30 på skærmene, men 16.15 udenfor på plakaterne. Og da jeg fik billetten i en "hent selv" automat stod der 16.15, så ingen ko på isen.
Jeg gik op og sagde høfligt, "der er vist uoverensstemmelser mellem det som står på Kino, plakater og jeres skærme og så den tid filmen er startet på". Hun kiggede på billetten og sagde: "du har købt billet til imorgen?".
Så mange hints og ikke én tanke på, at jeg har købt til forkert forestilling :) Nå, jeg fik en cappucino og en køretur :)
3/6 for underholdningsværdi!
PS: Nåede lige to store spoilers i filmen, så det var da fedt!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#3631 MOVIE1000 14 år siden
#3632 Batsy 14 år siden
Vil gætte på et 7 Tal.
#3633 Bruce 14 år siden
#3634 Skeloboy 14 år siden
#3635 MMB 14 år siden
Hvad synes du så om filmen? ^^
#3636 Kruse 14 år siden
Du har ikke læst "Bedøm Alt-tråden"? :)
#3637 Kruse 14 år siden
#3638 Collateral 14 år siden
#3639 MMB 14 år siden
Mange tak. :)
Nu havde jeg godt nok læst det. Det var åbenbart bare et dårligt forsøg på at køre noget ironi igennem...
#3640 Bony 14 år siden