kom lige i tanke om pompaj (eller hvordan det nu staves) så en film elelr var det en dokumentar? kan ikke hsuek mend et er ved at være en del år siden og den var rigtig god kan bare ikke huske hvad den hed, man så hvad alle byens indbyggere lavede inden udbrudet og hvad der skete under udbrudet, nogen som ved jeg jeg snakker om?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#723: Med den elendige form som Arsenal er i, så er det ikke sikkert at du får set United 93...Jeg er i hvert fald bekymret som Arsenal fan, selvom at jeg tror at det vil blive en lige kamp.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#725: Ja, det har sgu' ikke været for kønt! Holdet er i øjeblikket alt for offensivt orienteret(hvilket er grunden til at vi er det mest scorende hold), men det hjælper ikke særligt meget når vi lukker så mange mål ind. Det er kun Song på midtbanen der er defensiv, og de andre på midtbanen yder simpelthen ikke nok defensivt. Jeg håber at der i næste transfervindue bliver købt en defensiv midtbanespiller eller i hvert fald en slider der fighter både offensivt og defensivt. Alternativt håber jeg på at Ramsey bliver brugt noget mere end Denilson og Diaby da de to sidst nævnte slår opgivende ud med armene når de defensive pligter kalder.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
og fik lige set Francis Ford Coppola`s Dracula fra 92 som i mine øjne er den eneste rigtige dracula film der er lavet :) begyndte så at tænke, nu da med alle de remakes om der så ikke var en der vilde prøve med den og ser det hvis ud til der er hvis man kigger under Bram Stoker på imdb :)
#721 MOVIE1000 14 år siden
kom lige i tanke om pompaj (eller hvordan det nu staves)
så en film elelr var det en dokumentar? kan ikke hsuek mend et er ved at være en del år siden og den var rigtig god kan bare ikke huske hvad den hed, man så hvad alle byens indbyggere lavede inden udbrudet og hvad der skete under udbrudet, nogen som ved jeg jeg snakker om?
#722 Skeloboy 14 år siden
#720 - se da United 93 i stedet...:)
#723 dyg 14 år siden
#724 Kruse 14 år siden
#725 dyg 14 år siden
Men ja, det bliver sgu nok en tæt kamp.
#726 Kruse 14 år siden
#727 Åkepool 14 år siden
#728 filmz-Martychris 14 år siden
#729 Geekalot 14 år siden
#730 Geekalot 14 år siden