Gravatar

#3691 Steffan Rasmussen 14 år siden

Eraserhead (3690) skrev:
La grande bouffe

Det er nok den bedste, tidspunktet taget i betragtning.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3692 Bony 14 år siden

Jeg har lige smidt "El secreto de sus ojos" på. Den argentinske Oscar-vinder fra sidste år. Det bliver ganske spændende, at se hvad det er for noget. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3693 Batsy 14 år siden

3889# Tror jeg springer over, er for træt så halv kigger på sex and the city imens jeg kigger på filmz :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#3694 Steffan Rasmussen 14 år siden

Bony (3692) skrev:
Jeg har lige smidt "El secreto de sus ojos" på. Den argentinske Oscar-vinder fra sidste år. Det bliver ganske spændende, at se hvad det er for noget. :)

Du vil ikke blive skuffet.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3695 Kruse 14 år siden

wimmie (3687) skrev:
Fin film - jeg har lige været i samme genre med 'A Single Man' (og nej, jeg mener ikke komedier men "mænd-der-kysser-mænd"-genren ;)

Jeps, det var skam en ganske fin film. Den når ikke i nærheden af toppen i genren(komedie, men det gælder på sin vis også "mænd-der-kysser-mænd"-genren :P), men den er ganske fornøjelig og jeg var godt underholdt igennem hele filmen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3696 Lord Beef Jerky 14 år siden

#3671 Fårk den gad jeg godt se, er helt tosset med ham Kurosawa. Har den stadig de sære typiske Kurosawa'ianske elementer som f.eks. Cure og Kairo havde?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3697 Bruce 14 år siden

Dobbelt feature med lillepigen. Bram Stokers Dracula og ... Gud hjælpe mig ... På foranledning fra lillepigen ... Avatar :(

Førstnævnte er enlille favorit mht nydelse af de mange old School effekter undervejs.

Film: 7.5/10
Video: 8/10
Audio: 8/10

Avatar. Jeg har påkaldt Eywa fra WALL-E og klaget. Der er meget at glædes over i denne film. Min datters udseende, farverne på Pandora og slutteksterne. Ellers er gensyn med denne godt nok spild af tid.

Film: 5/10 (jep slut med grafik fascinationen, nu står vi på egne ben)
Video: 9/10
Audio: 9/10
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#3698 Bony 14 år siden

Bony (3692) skrev:

Min afspiller her på kursus ville desværre ikke afspille filmen, så jeg smed 2:37 på i stedet. Smider lige en anmeldelse i "What we saw"-tråden her på et tidspunkt i dag, hvor den er stillet overfor Gus van Sants Elephant. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3699 IK 14 år siden

Wall Street: Money Never Sleeps
Gravatar

#3700 misuma 14 år siden

Sønnike har tvangsindlagt mig til at se Grusomme Mig for tredje gang....yay eller noget.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: