Hehe, jeg har et par gange på det sidste set filmen nævnt som Francis Ford Coppola's Dracula herinde, mens manden selv kaldte filmen Bram Stoker's Dracula. :)
Men ja, fin film! Nu er det rigtig mange år siden, jeg læste bogen, men husker også filmen som ret tro i forhold til denne, men min kæreste var - med bogen i frisk erindring - vist af en anden mening, da jeg viste hende filmen.
De er svære at tilfredsstille, de kvinder ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Skal bare se lidt MASH-afsnit...og tidlig i seng, fordi jeg er træt..skal godt nok kun arbejde fra 9-12 i morgen...men det er fordi jeg skal på bar fra kl. 12...:)
Jeg skal have set Brazil af Terry Gilliam idag. var meningen jeg skulle have set den for et par dage siden, men havde alt for travlt med at læse op til uni. Men idag skal den ses :) glæder mig meget.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Sætter Hero på, den med Jet Li, mens jeg går og pakker til skituren her i vinterferien. En smuk film jeg ikke har set siden ja... siden hvornår egentlig. Det er langt over et halvt år siden.
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
#731 wimmie 14 år siden
Der er heller ikke mange Dracula-film der følger Bram Stokers roman så godt som Coppolas film gør.
#732 evermind 14 år siden
Men ja, fin film! Nu er det rigtig mange år siden, jeg læste bogen, men husker også filmen som ret tro i forhold til denne, men min kæreste var - med bogen i frisk erindring - vist af en anden mening, da jeg viste hende filmen.
De er svære at tilfredsstille, de kvinder ... ;)
#733 Bony 14 år siden
#734 wimmie 14 år siden
Har jeg desværre aldrig set - shame on me! :/
#735 Twister 14 år siden
Agree 100%. Nosferatu (fra 1922) er et mesterværk!
#736 Skeloboy 14 år siden
#737 frankdrebin 14 år siden
... mon den lever op til Avatar ;)
#738 Twister 14 år siden
#739 neran 14 år siden
#740 Geekalot 14 år siden