Gravatar

#3731 Skeloboy 14 år siden

The Fighter i aften...hvis toget ikke er mere end 20 minutter forsinket...:)
Gravatar

#3732 Kruse 14 år siden

IK (3730) skrev:
Kan du skrive en vurdering om den senere i What We Saw-tråden. Har også tænkt mig at se den, men er hele tiden blevet truet af dens spilletid og rygte. :)

Jo, det skal jeg nok, men det bliver i hvert fald ikke idag, da jeg droppede at se den i dag. Jeg har købt den på BD fra USA(regionsfri) fordi at den netop indeholder "The Prequel Saga" som et stilbillede galleri. The Prequel Saga består af tre "graphic novels" som er en forhistorie til filmen og som nærmest skulle være nødvendig at læse hvis man skulle forstå filmen. Så jeg vil gå igang med at læse det i dag, og så muligvis se filmen i morgen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3733 NightHawk 14 år siden

Kruse (3728) skrev:
Jeg tror at jeg vil vove mig ud i at se "Southland Tales" :)

Lyder spændende. Den er jeg selv, dog som en af ganske få, ret vild med. Vil også gerne høre lidt om hvad du synes om filmen, så gi' gerne et geads up, når du får set den. :)

"Prequal Sagaen" er i øvrigt med i filmens intro, men i en noget komprimeret udgave på cirka 3 min. med voice-over af Timberlakes karakter Pilot Aberleene.

Da Prequel sagaen er på 360 sider i bogform, tvivler jeg dog på, at det er hele molevitten der ligger på Blu-Ray udgaven, så du må meget gerne lige skrive lidt om, hvorledes det ser ud på den front.

Nu har jeg stadigvæk kun filmen på DVD, hvor der desværre ikke følger noget kommentarspor med, så hvis du har tid ku' jeg så evt. overtale dig til også at tjekke det ud på et tidspunkt ? :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#3734 Kruse 14 år siden

NightHawk (3733) skrev:
Vil også gerne høre lidt om hvad du synes om filmen, så gi' gerne et geads up, når du får set den. :)

Jo, det skal jeg nok sørge for :)

NightHawk (3733) skrev:
Da Prequel sagaen er på 360 sider i bogform, tvivler jeg dog på, at det er hele molevitten der ligger på Blu-Ray udgaven, så du må meget gerne lige skrive lidt om, hvorledes det ser ud på den front.

Jeg har været mange sider igennem, hvilket tog et godt stykke tid, så jeg tror da nok at det er det hele der er med på Blu-Ray udgaven. Man vælger først hvilket kapitel man vil læse, og så fungerer det som et stillbillede galleri hvor man blader igennem hver side, som er et billede af en side i bogen. Det fungerer egentligt ganske udemærket, men det er nemmere og mere behageligt at læse af en fysisk bog, fremfor på ens tv.

NightHawk (3733) skrev:
Nu har jeg stadigvæk kun filmen på DVD, hvor der desværre ikke følger noget kommentarspor med, så hvis du har tid ku' jeg så evt. overtale dig til også at tjekke det ud på et tidspunkt ? :)

Hvis jeg synes godt om filmen, så vil jeg muligvis se den igennem med kommentarspor, men hvis jeg ikke bryder mig om filmen, så tvivler jeg på at jeg har lyst til at høre et helt kommentarspor igennem :)
Gravatar

#3735 Kruse 14 år siden

Jeg tror at jeg i aften vil se "Das Weisse Band" :)
Gravatar

#3736 NightHawk 14 år siden

Kruse (3734) skrev:
Jo, det skal jeg nok sørge for :)

Det lyder godt. :)

Hvis jeg synes godt om filmen, så vil jeg muligvis se den igennem med kommentarspor, men hvis jeg ikke bryder mig om filmen, så tvivler jeg på at jeg har lyst til at høre et helt kommentarspor igennem :)

Hvis du synes filmen er rædselsfuld dårlig, så er jeg selvfølgelig også helt indforstået med, at du hellere vil bruge tiden på andre ting. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#3737 Bony 14 år siden

Kruse (3735) skrev:
Jeg tror at jeg i aften vil se "Das Weisse Band" :)

Den har jeg også overvejet, at smide på senere i aften. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3738 Kruse 14 år siden

#3737: Do it! Den var aldeles fremragende :)
Gravatar

#3739 Twister 14 år siden

Da jeg har fri fra undervisning imorgen vil jeg tage mig den frihed at tage en lang aften med The Constant Gardener af Fernando Meirelles.

Har kun set Cidade de Deus af ham før, som jeg betragter som et regulært mesterværk så hvis The Constant Gardener er bare halvt så god vil jeg være god tilfreds :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#3740 Wangsgaard 14 år siden

Twister (3739) skrev:
Da jeg har fri fra undervisning imorgen vil jeg tage mig den frihed at tage en lang aften med The Constant Gardener af Fernando Meirelles.

Har kun set Cidade de Deus af ham før, som jeg betragter som et regulært mesterværk så hvis The Constant Gardener er bare halvt så god vil jeg være god tilfreds :)

Cidade de Deus er en af mine yndlings film og et meterværk! The Constant Gardener er ikke helt oppe at ringe men bestemt en rigtig god film :) Har ikke fået set hans Blindness endnu men den skulle vidst heller ikke være då god :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: