Fik du set The assassination of Jesse James by the coward Robert Ford?
Yes, jeg fik den set. Har bare haft alt for travlt til at få skrevet om den i "What we saw", beklager. Men jeg kan da afsløre så meget at jeg var temmelig begejstret. Smuk film med massere af stilistisk guf og et par fantastiske præstationer fra Casey Affleck og Brad Pitt.
jeg vægter filmen ret højt. vil tro jeg ender på omkring de 8/10.
3:10 to Yuma var også aldeles udmærket synes jeg. Ender nok på de 7/10 med den film
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Jeps, med Bale og Crowe er der lagt til en god gang underholdning. :) Men når næppe at få den set inden jeg smutter til Dubai i tre måneder, så den må komme på ventelisten, desværre.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#3761 Lord Beef Jerky 14 år siden
#3762 Batsy 14 år siden
#3763 Wangsgaard 14 år siden
#3764 Twister 14 år siden
Yes, jeg fik den set. Har bare haft alt for travlt til at få skrevet om den i "What we saw", beklager. Men jeg kan da afsløre så meget at jeg var temmelig begejstret. Smuk film med massere af stilistisk guf og et par fantastiske præstationer fra Casey Affleck og Brad Pitt.
jeg vægter filmen ret højt. vil tro jeg ender på omkring de 8/10.
3:10 to Yuma var også aldeles udmærket synes jeg. Ender nok på de 7/10 med den film
#3765 Neranders 14 år siden
Godt at høre den faldt i din smag. Selv giver jeg den mesterværksstatus. 3:10 to Yuma har jeg dog endnu ikke fået set.
"That's rough, buddy."
#3766 Batsy 14 år siden
#3767 Neranders 14 år siden
Er du sikker på, det ikke er The assassination of Jesse James by the coward du snakker om, for det er lige præcis det den har. ;)
"That's rough, buddy."
#3768 Batsy 14 år siden
#3769 Neranders 14 år siden
Jeps, med Bale og Crowe er der lagt til en god gang underholdning. :) Men når næppe at få den set inden jeg smutter til Dubai i tre måneder, så den må komme på ventelisten, desværre.
"That's rough, buddy."
#3770 Batsy 14 år siden