# 3798 - Jeg synes faktisk den bliver bedre når man ikke har snakket om eller læst om den i et stykke tid, og bare smider den i maskinen. Endnu engang tog jeg mig i hvordan de 3 timer bare flyver afsted.
# 3799 Fik et gensyn med "Billy Budd" og "The Fall of the Roman Empire" i går aftes - Fik lyst til at ett gensyn med Anthony Mann og Samuel Bronston efter en uge med stort set kun gamle Britiske film af bl.a. Powell og Pressburger, Nick Roeg, Orson W. mv. efter at have læst om den seneste Top 100.
Du ved hvor jeg bor... - Det vil jeg se frem til :)
Leder lige efter en film, men kan ikke huske titlen. Den handler om en stor konspiration og genrerne er vel; thriller og mystery.
Hovedpersonen flytter til et sted for at studere og han bliver fascineret af en professor som holder filosofiske taler. Underlige mord finder sted og hovedpersonen og professoren begynder at undersøge sagen og det hele bliver mere og mere mystisk og til sidst finder man ud af at professoren er skyldig, men at det hele er forårsaget af hovedpersonen..
Noget i den stil, nogen der ved hvad den hedder ? Den er højest 5 år gammel.
#3801 Takfornu 14 år siden
# 3799 Fik et gensyn med "Billy Budd" og "The Fall of the Roman Empire" i går aftes - Fik lyst til at ett gensyn med Anthony Mann og Samuel Bronston efter en uge med stort set kun gamle Britiske film af bl.a. Powell og Pressburger, Nick Roeg, Orson W. mv. efter at have læst om den seneste Top 100.
Du ved hvor jeg bor... - Det vil jeg se frem til :)
#3802 TheEnd 14 år siden
#3803 Momme 14 år siden
Den handler om en stor konspiration og genrerne er vel; thriller og mystery.
Hovedpersonen flytter til et sted for at studere og han bliver fascineret af en professor som holder filosofiske taler. Underlige mord finder sted og hovedpersonen og professoren begynder at undersøge sagen og det hele bliver mere og mere mystisk og til sidst finder man ud af at professoren er skyldig, men at det hele er forårsaget af hovedpersonen..
Noget i den stil, nogen der ved hvad den hedder ? Den er højest 5 år gammel.
#3804 Momme 14 år siden
#3805 IK 14 år siden
#3806 Twister 14 år siden
#3807 Wangsgaard 14 år siden
#3808 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."
#3809 misuma 14 år siden
#3810 Wangsgaard 14 år siden