Gravatar

#4021 Twister 14 år siden

A Beautiful Mind
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#4022 wimmie 14 år siden

HonoDelLoce (3994) skrev:

Jeg må indrømme, at jeg er super skuffet..

Hvordan dælen kunne der går så lang tid før jeg fik set den film? Jeg sad med lidt samme følelse som da jeg så Pulp Fiction for første gang. Da vidste jeg bare, at det var en film jeg ville se mange gange, ikke mindst pga alle de små lækre guldkorn der bliver fyret af hele tiden.. Jeg vil lige nu ikke tøve med at give den 5/6! :)

Nice - og helt enig :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4023 wimmie 14 år siden

Demolition Man

Efterhånden nogle år siden sidst...har ellers set den mange gange og glæder mig til et gensyn :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4024 HonoDelLoce 14 år siden

wimmie (4023) skrev:
Demolition Man

Efterhånden nogle år siden sidst...har ellers set den mange gange og glæder mig til et gensyn :D

Også en film jeg stærkt regner med at se her i løbet af weekenden, efter den kom hjem på BD! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4025 evermind 14 år siden

Jeg vil se, om jeg bliver bidt af Piranha 3D ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4026 evermind 14 år siden

Nå, det var ikke længe, jeg holdt ud at sidde med de pap-briller på ... Visse ting gør sig nok bare bedre i biografen.

Piranha 2D så ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4027 IK 14 år siden

Ikiru
Gravatar

#4028 Popeye 14 år siden

evermind (4026) skrev:
Nå, det var ikke længe, jeg holdt ud at sidde med de pap-briller på ... Visse ting gør sig nok bare bedre i biografen.

Piranha 2D så ...

2D - det er jo nærmere fladfisk så......
...and then some
Gravatar

#4029 Åkepool 14 år siden

Kruse (4020) skrev:
Men jeg regner også med at få købt originalen på et tidspunkt, da jeg generelt har hørt gode ting om den.

Så vil jeg lige hjælpe med at dæmpe dine forventninger, for jeg synes originalen er en skodfilm.
Det kan selvfølgelig være at jeg faktisk sætter dine forventninger op, hvis du synes min filmsmag er skod :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4030 Kruse 14 år siden

Åkepool (4029) skrev:
Så vil jeg lige hjælpe med at dæmpe dine forventninger, for jeg synes originalen er en skodfilm.

Jeg har skam heller ikke de højeste forventninger, men jeg håber da at det er en udemærket film. Men den er ikke ligefrem først i køen af film jeg skal have købt og set :)

Åkepool (4029) skrev:
Det kan selvfølgelig være at jeg faktisk sætter dine forventninger op, hvis du synes min filmsmag er skod :)

Enhver der værdsætter "Blade Runner" kan ikke have en helt skod filmsmag ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: