Gravatar

#4111 Twister 14 år siden

Jeg vil prøve at se første afsnit af TV2's nye krimiserie "Den som Dræber". Fik det ikke set i søndags, men efter de høje seertal og megen omtale føler jeg mig næsten forpligtet til at tjekke den ud, så nu prøver jeg at se første afsnit. Bliver interessant at se om TV2 kan give konkurrence til DR på drama sendefladen. Jeg håber det!

Efter afsnittet tror jeg at jeg vil se Intolerable Cruelty af Coen brødrene.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#4112 Bruce 14 år siden

Forventningens glæde :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#4113 Kruse 14 år siden

Jeg tror at jeg vil se....."The Room" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4114 elwood 14 år siden

Prøv lige og hold øje med evt. ske'er i filmen, synes ikke gi-jones og jeg kunne få øje på dem, nu der har været så meget snak om det.

Oh Hiii Denny
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4115 Kruse 14 år siden

Arrhg crap...Det bliver nok ikke alligevel i dag at jeg får set "The Room", da min dvdafspiller sommetider laver vrøvl. Den gider ikke afspille lyden, hvilket ind i mellem sker. Og jeg kan ikke afspille den på min PS3, da den jo ikke kan afspille NTSC. Nåh, jeg må prøve igen en anden gang :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4116 Penny 14 år siden

Waking Life. Det er lidt et ongoing projekt, ser den lidt i dele af gangen, selvom den er god kan den blive lidt lang. Men understreget; den er god.
Gravatar

#4117 Twister 14 år siden

elwood (4114) skrev:
Prøv lige og hold øje med evt. ske'er i filmen, synes ikke gi-jones og jeg kunne få øje på dem, nu der har været så meget snak om det.

Oh Hiii Denny

Hvordan kan man ikke lægge mærke til alle de fantastiske "ske-billeder". Det er symbolik på højt plan!

The Room - Truly the Citizen Kane of bad movies!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#4118 Skeloboy 14 år siden

Valhalla Rising
Gravatar

#4119 MOVIE1000 14 år siden

The dammed united og Ponyo
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4120 Neranders 14 år siden

MOVIE1000 (4119) skrev:
Ponyo

Et fremragende valg! Den film kan ikke ses for mange gange. Skriv gerne et par ord om den. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."

Skriv ny kommentar: