#4156: Jeg synes at den var okay, men heller ikke mere. Det er en b-films gyser, som ikke leverer noget der ikke er set mange gange før. Konceptet er da ganske interessant, og så kunne jeg godt lide den lidt neurotiske hovedrolleindehaver, men udførelsen er ikke noget der er værd at skrive hjem om.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jessup, jeg må skuffe dig og sige, at der nok kommer til at gå et par dage yderligere før jeg er færdig med Kenneth Anger anmeldelsen. Det er et noget større arbejde, end jeg lige umiddelbart havde forestillet mig. Men jeg skriver så hurtigt jeg kan og ligeså snart det er definitivt færdigt, så skal jeg nok huske at gi' et heads up.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#4151 Batsy 14 år siden
En af mine favorit Westerns :)!!
#4152 IK 14 år siden
Filmmusik når det er allerbedst! :)
#4153 Batsy 14 år siden
#4154 Kruse 14 år siden
#4155 Bruce 14 år siden
#4156 evermind 14 år siden
#4157 Kruse 14 år siden
#4158 Kruse 14 år siden
#4159 NightHawk 14 år siden
Jessup, jeg må skuffe dig og sige, at der nok kommer til at gå et par dage yderligere før jeg er færdig med Kenneth Anger anmeldelsen. Det er et noget større arbejde, end jeg lige umiddelbart havde forestillet mig. Men jeg skriver så hurtigt jeg kan og ligeså snart det er definitivt færdigt, så skal jeg nok huske at gi' et heads up.
#4160 Kruse 14 år siden