#833 - helt enig...kaffe, adr...og den er nu rigtig hyggelig. Forstår ikke det store hype, der har været i USA, men det er bestemt en god og behagelig film.
Anyway, har fået strenge ordrer om at gemme Up in the Air til Hr. Husbond kommer hjem. Så nu står valget mellem disse film (ingen af dem har jeg set før):
My sister's keeper Orphan Pandorum The Burning Plain Fri os fra det onde Vera Drakes hemmelighed The Brothers Bloom Berygtet (Infamous...har allerede set Capote, og den kunne jeg rigtig godt lide) De Andres Liv
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Har kun set De andres liv, men vil anbefale den stort for det er en mega god velspillet film med masser af spænding. Jeg kedede mig ikke da jeg så den.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
"Orphan" har jeg bestilt, men jeg var ikke hjemme da posten var med den, så ser den nok i morgen. I sidste uge modtog jeg langt om længe Vampyrens lærling fra USA. Så den vil jeg se i aften.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#831 Skeloboy 14 år siden
#832 evermind 14 år siden
#833 wimmie 14 år siden
Men...hvis jeg skal drikke sort kaffe får jeg jo ikke set filmen...kommer da til at sidde med hovedet nede i toilettet i stedet.
Adr...kaffe :/
#834 Skeloboy 14 år siden
#835 Nicki52 14 år siden
haha, så bare noget med en masse koffein og ikke Burn, fordi der opfrisker ikke.
#836 wimmie 14 år siden
Anyway, har fået strenge ordrer om at gemme Up in the Air til Hr. Husbond kommer hjem. Så nu står valget mellem disse film (ingen af dem har jeg set før):
My sister's keeper
Orphan
Pandorum
The Burning Plain
Fri os fra det onde
Vera Drakes hemmelighed
The Brothers Bloom
Berygtet (Infamous...har allerede set Capote, og den kunne jeg rigtig godt lide)
De Andres Liv
#837 Skeloboy 14 år siden
#838 Nicki52 14 år siden
#839 wimmie 14 år siden
#840 Nicki52 14 år siden