Endnu en dejlig film! Tobey Maguire kan være ganske god når han vælger de rette film :P
Den var en ganske fin film, og ja Tobey Maguire var også ganske god i den. Nu har jeg set to gode præstationer fra Maguire, og selvom at det ikke helt opvejer for de tre Spider-Man film, så hjælper det bestemt på det :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Endnu en dejlig film! Tobey Maguire kan være ganske god når han vælger de rette film :P
Den var en ganske fin film, og ja Tobey Maguire var også ganske god i den. Nu har jeg set to gode præstationer fra Maguire, og selvom at det ikke helt opvejer for de tre Spider-Man film, så hjælper det bestemt på det :)
Kunne i sin tid godt lide spiderman 1 men tror mere jeg bare var betaget af ham :) En anden film som kan anbefales er The Ice Storm
Uden tvivl bedste Jackie Chan-film. Shopping mall-scenen er muligvis den vildeste actionscene nogensinde filmet.
Helt klart en af de bedste Chan film og jo, jeg vil gerne skrive under på at det er en af de vildeste actionscener (uden våben) der er lavet. Busscenen er iøvrigt også fed! Humoren kunne jeg også godt lide :) Jackie Chan er da om nogen stuntmanden over dem alle. Det understreges vist rimelig godt af af alle de skader manden har pådroget sig gennem tiden :)
#4441 Kruse 14 år siden
Jeps, det var faktisk en ret herlig film :)
Og så var Tobey Maguire faktisk ganske god.
I aften tror jeg at jeg vil se "Pleasantville" :)
#4442 Wangsgaard 14 år siden
#4443 Skeloboy 14 år siden
#4444 TheEnd 14 år siden
#4445 Kruse 14 år siden
#4446 IK 14 år siden
Uden tvivl bedste Jackie Chan-film. Shopping mall-scenen er muligvis den vildeste actionscene nogensinde filmet.
#4447 Wangsgaard 14 år siden
Kunne i sin tid godt lide spiderman 1 men tror mere jeg bare var betaget af ham :)
En anden film som kan anbefales er The Ice Storm
#4448 TheEnd 14 år siden
Helt klart en af de bedste Chan film og jo, jeg vil gerne skrive under på at det er en af de vildeste actionscener (uden våben) der er lavet. Busscenen er iøvrigt også fed!
Humoren kunne jeg også godt lide :)
Jackie Chan er da om nogen stuntmanden over dem alle. Det understreges vist rimelig godt af af alle de skader manden har pådroget sig gennem tiden :)
#4449 TheEnd 14 år siden
Rumble In The Bronx
#4450 Stanleys_Odyssey 14 år siden
Dr. Strangelove, Or:... (1964)