#4481 Jep. Dog er Mean Streets uden undertekster, eftersom det er den franske Carlotta udgave, så jeg håber lydsporet er ligeså solidt som jeg har hørt :) Men ser frem til den, for det er ihvertfald 30 år siden jeg så den sidst.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Skal se 'Lord of the Rings: The Return of the King' enten imorgen eller på tirsdag. Har set 'Fellowship' igår og 'Two Towers' idag. Det er 1-1½ år siden jeg sidst så trilogien.
Den her gang ser jeg den på grund af min Top 200-liste.
Vil lige se A Kiss Before Dying på DR2...tror ikke jeg har set den, men forventer ikke en superfilm. Der er dog noget over Matt Dillon, jeg rigtig godt kan lide...falder sikkert i søvn til den...
Det er ligesom at se to vidt forskellige film. Første del er fremragende, og anden del er ret middelmådig.
Mindst to forskellige i hvert fald. Og jeg er enig i at filmens største problemer kommer i anden halvdel. I sidste ende var jeg dog alligevel ganske fint underholdt hele vejen igennem filmen, selvom at den bestemt har sine problemer med både plottet og eksekveringen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#4481 IK 14 år siden
Begge på BD?
#4482 Bruce 14 år siden
#4483 IK 14 år siden
Ja, du har sgu levet mange år. :) Jeg har den også på DVD, men billede og lyd er desværre ikke noget at råbe hurre for. :( Men en fed film!
#4484 Bruce 14 år siden
Anmeldelsen lover dog godt:
http://www.blu-ray.com/movies/Mean-Streets-Blu-ray...
#4485 BN 14 år siden
Den her gang ser jeg den på grund af min Top 200-liste.
#4486 IK 14 år siden
Holder de stadig? :)
#4487 Skeloboy 14 år siden
#4488 Kruse 14 år siden
Mindst to forskellige i hvert fald. Og jeg er enig i at filmens største problemer kommer i anden halvdel. I sidste ende var jeg dog alligevel ganske fint underholdt hele vejen igennem filmen, selvom at den bestemt har sine problemer med både plottet og eksekveringen.
#4489 wimmie 14 år siden
#4490 Kruse 14 år siden
Candyman!
Candyman!
Candyman!
................