Tak for hjælpen alle sammen :D. Nu vil jeg lige gå og spekulere lidt over den de næste par dage, inden jeg ser den igen i weekenden.
Ja, jeg kan kun anbefale, at du stille og roligt fordøjer oplevelsen og reflekterer over filmen, før du evt. læser diverse teorier om, hvad det hele betyder. :)
The Lovely Bones i Cinemaxx - en af mine kammerater har et fribiletter. Kender ikke rigtigt noget til filmen andet end det er Peter Jackson der instruere.
#891 Jeg siger tak for linket og gemmer det for en stund, til jeg har fået mit gensyn, så jeg, som #892 anbefaler, kan reflektere og fordøje den for mig selv :)
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Jeg overvejer hvad jeg skal se i aften. Den står formentlig imellem Glengarry Glenn Ross, Drugstore Cowboy eller A Short Film about Killing. Nogen forslag?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg gik i gang med Glengarry Glenn Ross i tide så jeg også ville kunne nå at se Drugstore Cowboy, men undervejs af første nævnte begyndte trætheden at vise sig, så jeg blev nødt til at lægge mig lidt en 5 minutters tid. Det blev dog til noget længere tid, så jeg blev først færdig med Glengarry Glenn Ross, som i øvrigt er en glimrende film, her for lidt siden. Og da jeg skal forholdsvist tidligt op i morgen, bliver jeg nødt til at droppe Drugstore Cowboy for i dag.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#891 filmz-Bruce 14 år siden
#887 Tjek denne
#888 Har ikke læst bogen og efter hvad jeg har læst mig til, betyder det intet.
#892 Highland Park 14 år siden
Ja, jeg kan kun anbefale, at du stille og roligt fordøjer oplevelsen og reflekterer over filmen, før du evt. læser diverse teorier om, hvad det hele betyder. :)
#893 Kruse 14 år siden
Glæd dig! :)
#894 jessup 14 år siden
#895 neran 14 år siden
Jeg siger tak for linket og gemmer det for en stund, til jeg har fået mit gensyn, så jeg, som #892 anbefaler, kan reflektere og fordøje den for mig selv :)
#896 filmz-Narniabæver 14 år siden
#897 Nicki52 14 år siden
Hold op du er heldig. Tjekker anmeldelsen nu.
#898 Kruse 14 år siden
#899 NightHawk 14 år siden
Jeg stemmer for et dobbeltprogram : Glengary Glenn Ross og Drugstore Cowboy! :)
#900 Kruse 14 år siden