Hehe...jeg begynder også at fortryde. Jeg ville egl. bare have en film kørende mens jeg sad og tjekkede net, men havde ikke lige tænkt over at den var italiensk...og mit italienske er...well....lig nul, så jeg er nødt til at følge med på skærmen når de snakker nu :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg ser ikke film i dag. Overvejer stadig at spille WOW, og så ha Mick Ø kørende i baggrunden på Zulu (Wult) Har set forbløffende få film på det sidste. Det er mest blevet til Star Trek DS9 og Enterprise, men det gælder vel også? Det er fanme ikke til at nå, når i bliver ved med at skrive i alle mulige tråde....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
er lige blevet færdig med min Ringenes Herre marathon, mit næste marathon starter allederede imorgen med Star wars. der bliver ikke gjort så meget ud af det Onsdag: Star wars episode I torsdag Star wars episode II fredag Star wars the clone wars lørdag star wars the clone wars sæson 1 (BD) som jeg fik i lørdags skal jeg se for første gang Søndag regner jeg med at se Sæson 1 færdig også se Episode 3 4, 5 og 6 springer jeg over da jeg så dem for 2 uger siden da jeg ikke kunne vente lige på de 3 :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#451 dyg 14 år siden
#452 wimmie 14 år siden
Og ja, jeg er også rigtig glad for begge film :)
#453 wimmie 14 år siden
#454 wimmie 14 år siden
Det er vist kun mig der ser film i dag ;p
#455 filmz-Utyske 14 år siden
Din stakkel, altså at du skal udsættes for Suspiria :)
#456 wimmie 14 år siden
#457 davenport 14 år siden
Har set forbløffende få film på det sidste. Det er mest blevet til Star Trek DS9 og Enterprise, men det gælder vel også?
Det er fanme ikke til at nå, når i bliver ved med at skrive i alle mulige tråde....
#458 MOVIE1000 14 år siden
der bliver ikke gjort så meget ud af det
Onsdag: Star wars episode I
torsdag Star wars episode II
fredag Star wars the clone wars
lørdag star wars the clone wars sæson 1 (BD) som jeg fik i lørdags skal jeg se for første gang
Søndag regner jeg med at se Sæson 1 færdig også se Episode 3
4, 5 og 6 springer jeg over da jeg så dem for 2 uger siden da jeg ikke kunne vente lige på de 3 :)
#459 davenport 14 år siden
Der går da ikke mange dage hvor man ikke ser 4-6?????
#460 dyg 14 år siden