Det havde jeg også på fornemmelsen, men hvilken af dem skal jeg se?
"3:10 to Yuma", da det er den bedste og mest helstøbte af de to film. Men derfor bør du stadig få set "Unbreakable" på et tidspunkt, da den som BN er inde på er et interessant bud på en alternativ superhelte-film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Der kommer både 3:10 to Yuma og Unbreakable fjernsynet i aften. Desværre bare på samme tid.
jeg synes ligesom BN at du skal se Unbreakable. Det er efter min mening den bedste af de to film og atmosfæren vil holde dig fanget og interesseret hele vejen igennem. En fremragende film.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
"3:10 to Yuma", da det er den bedste og mest helstøbte af de to film.
I gør det altså ikke nemmere at nå beslutning. ;)
'3:10 to Yuma' er den traditionelle film - suverænt underholdende western i den klassiske, gammeldags stil, men med et umiskendeligt moderne præg.
'Unbreakable' er den anderledes, utraditionelle film - en enormt stemningsfyldt film, der udfolder sig i sit eget rolige tempo, og som lægger større vægt på persontegningen og psykologien end man er vant til i film om superhelte.
Derfor bør du naturligvis ignorere Kruses ord og se 'Unbreakable'. ;-)
#4681 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."
#4682 BN 14 år siden
'Unbreakable' for at få et interessant og anderledes bud på en superhelte-film.
#4683 Kruse 14 år siden
"3:10 to Yuma", da det er den bedste og mest helstøbte af de to film. Men derfor bør du stadig få set "Unbreakable" på et tidspunkt, da den som BN er inde på er et interessant bud på en alternativ superhelte-film.
#4684 Neranders 14 år siden
I gør det altså ikke nemmere at nå beslutning. ;)
"That's rough, buddy."
#4685 Twister 14 år siden
jeg synes ligesom BN at du skal se Unbreakable. Det er efter min mening den bedste af de to film og atmosfæren vil holde dig fanget og interesseret hele vejen igennem. En fremragende film.
#4686 Twister 14 år siden
#4687 Thomsen 14 år siden
#4688 Kruse 14 år siden
"3:10 to Yuma" er rated højere på både IMDB og Rottentomatoes, så det burde afgøre sagen for dig :)
#4689 BN 14 år siden
'3:10 to Yuma' er den traditionelle film - suverænt underholdende western i den klassiske, gammeldags stil, men med et umiskendeligt moderne præg.
'Unbreakable' er den anderledes, utraditionelle film - en enormt stemningsfyldt film, der udfolder sig i sit eget rolige tempo, og som lægger større vægt på persontegningen og psykologien end man er vant til i film om superhelte.
Derfor bør du naturligvis ignorere Kruses ord og se 'Unbreakable'. ;-)
#4690 Skeloboy 14 år siden