Gravatar

#4751 IK 14 år siden

Antlion (4750) skrev:
Hvilken så du først?

Le Samourai
Gravatar

#4752 Twister 14 år siden

Guys and girls

Hvis der er nogen der har tid til at give sit besyv med mht. hvilken af disse to film jeg skal se i aften er i velkommen til lige at smide jeres komentar :)

Skal jeg se Heat eller Clerks
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#4753 Neranders 14 år siden

Jeg har ikke set nogen af de to nævnte, men Heat er den, jeg umiddelbart selv vil vælge.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#4754 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg er mest til Clerks, men det er en win/win situation du er ude i.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4755 Kruse 14 år siden

Twister (4752) skrev:
Guys and girls

Hvis der er nogen der har tid til at give sit besyv med mht. hvilken af disse to film jeg skal se i aften er i velkommen til lige at smide jeres komentar :)

Det kommer an på om du har lyst til en thriller eller en komedie :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4756 elwood 14 år siden

Det der gik mig på i Lie to me, er hans groupie kvinde, det navn jeg gir hende, hende han arbejde sammen med fra start af.

hun er nærmest hans PR mand he is the best of the best, omtaler, ham på sådan en kvalmene perfektionistisk måde overfor clients osv. det tager simpelthen overhånd synes jeg.

Det væreste eksempel er i afsnittet om seriemorderen , hvor hun begynder og fortælle om The long con, his farvorite.

Men ellers ja er det en ganske underholdende serie i ny og næ, næh du Justified, se der er en serie 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4757 Twister 14 år siden

Kruse (4755) skrev:
Twister (4752) skrev:
Guys and girls

Det kommer an på om du har lyst til en thriller eller en komedie :)

Jeg har lige meget lyst til begge genrer. Så kom endelig med din mening. Jeg kan ikke selv finde ud af det og der står 1-1 efter de to andre meninger der er blevet tilkendegivet :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#4758 Kruse 14 år siden

#4757: Jamen, jeg holder sådan cirka lige meget af dem i hver deres genre. Så det afhænger hvad du er i humør til, men hvis du ikke ved det, kan jeg ikke hjælpe dig :)

Men bare for at afgive en stemme vil jeg sige "Clerks".....eller "Heat" ;)

Som Lord Beef Jerky siger så er det en win/win.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4759 HonoDelLoce 14 år siden

Heat! For Guds skyld Heat! Især fordi så kan du opveje for, at jeg skammer mig over ikke at have fået den genset endnu på BD! Det kosmiske regnskab må og skal gå op!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4760 Twister 14 år siden

Kruse (4758) skrev:
#4757: Jamen, jeg holder sådan cirka lige meget af dem i hver deres genre. Så det afhænger hvad du er i humør til, men hvis du ikke ved det, kan jeg ikke hjælpe dig :)

Men bare for at afgive en stemme vil jeg sige "Clerks".....eller "Heat" ;)

KRUSE...DET ER JO ET UBRUGELIGT SVAR!!!!! ;P

ej, det er iorden ;)

HonoDelLoce (4759) skrev:
Heat! For Guds skyld Heat! Især fordi så kan du opveje for, at jeg skammer mig over ikke at have fået den genset endnu på BD! Det kosmiske regnskab må og skal gå op!

det bliver Heat så :)

Skriv ny kommentar: