Er alene hjemme og har lyst til at se en film...det er længe siden jeg sidst har hygget mig alene med film, og nu er jeg absolut blank mht. hvad jeg skal se... :/
Hum...bum...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Har desværre ikke Zodiac - al den snak om den har ellers givet mig lyst til at gense den :) Må se at få skaffet den... Unbreakable var et godt bud, da det er en rigtig god film, men tror måske jeg er mere i humør til et godt, solidt realistisk drama - overvejer Half Nelson, Loverboy eller Into the Wild.
Er alene hjemme og har lyst til at se en film...det er længe siden jeg sidst har hygget mig alene med film, og nu er jeg absolut blank mht. hvad jeg skal se... :/
Hum...bum...
Kan vi få en liste over dine film, så?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#4791 wimmie 14 år siden
Hum...bum...
#4792 Neranders 14 år siden
Zodiac eller Unbreakable.
"That's rough, buddy."
#4793 elwood 14 år siden
Den her!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4794 wimmie 14 år siden
Har desværre ikke Zodiac - al den snak om den har ellers givet mig lyst til at gense den :)
Må se at få skaffet den... Unbreakable var et godt bud, da det er en rigtig god film, men tror måske jeg er mere i humør til et godt, solidt realistisk drama - overvejer Half Nelson, Loverboy eller Into the Wild.
Også et godt bud - men desværre heller ikke en film jeg har i samlingen :p
#4795 Kruse 14 år siden
Har du set dem alle før? Jeg har ikke set "Loverboy", men de andre to er stærkt anbefalelsesværdige :)
#4796 Kruse 14 år siden
#4797 Neranders 14 år siden
Så vil jeg også lige smide en anbefaling med på vejen. Under alle omstændigheder er det en film man på ingen måder bør snyde sig selv for. :)
"That's rough, buddy."
#4798 Steffan Rasmussen 14 år siden
Kan vi få en liste over dine film, så?
#4799 Collateral 14 år siden
#4800 wimmie 14 år siden
Yesh :)
Film