Bestemt ikke et dårligt valg, da det er en storfavorit - men af samme årsag har jeg set den ret så mange gange, så jeg tror ikke det bliver i dag ;) Tror faktisk at den bliver købt på BD ganske snart, og så bliver næste gensyn ét af de flotte, blå slags ;)
4805# Evil women!, du slipper med en advarsel i at komme til Arkham fordi du en dame og Batman er en gentleman! :D
Jeg skynder mig med min Batmobil!, there bette be one left!
Sorry, you were too slow :p
Ok, programmet ser således ud:
1. Loverboy (da det var den der lå hernede) 2. Closer 3. Naked Lunch hvis jeg ikke bliver for træt - jeg har længe villet se den, men har også haft en fornemmelse af at jeg lige skulle være i et bestemt humør ;) Er jeg for træt bliver den smidt på i morgen.
Into the Wild bliver lige gemt til weekenden hvor jeg prøver at overtale husbonden til at se den med mig :D
Edit: hvis jeg får drama nok i Loverboy, så bliver der nok lige byttet om på Naked Lunch og Closer ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Du skal ikke se Naked Lunch i træt eller halvtræt tilstand! Den er langsom og meget Kafkaesque, så se den i vågen tilstand og nyd den med en masse kokain!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#4801 wimmie 14 år siden
Har ikke set nogen af dem før, lige nu er jeg ikke kommet længere, hehe...lavede lige pandekager og surfede net, og nu er det snart film-tid :)
#4802 MMB 14 år siden
#4803 Slettet Bruger [2559402234] 14 år siden
#4804 Batsy 14 år siden
#4805 wimmie 14 år siden
Bestemt ikke et dårligt valg, da det er en storfavorit - men af samme årsag har jeg set den ret så mange gange, så jeg tror ikke det bliver i dag ;)
Tror faktisk at den bliver købt på BD ganske snart, og så bliver næste gensyn ét af de flotte, blå slags ;)
Closer...det er til gengæld længe siden jeg har set den, så det er et rigtig godt bud :D
Pandekage, pandekage, pandekage! Og jeg har endda billeder :D
Der er én pandekage tilbage, så hvis du er hurtig.... ;)
#4806 Antlion 14 år siden
"Naked Lunch"!
#4807 Batsy 14 år siden
Jeg skynder mig med min Batmobil!, there bette be one left!
#4808 Kruse 14 år siden
#4809 wimmie 14 år siden
Sorry, you were too slow :p
Ok, programmet ser således ud:
1. Loverboy (da det var den der lå hernede)
2. Closer
3. Naked Lunch hvis jeg ikke bliver for træt - jeg har længe villet se den, men har også haft en fornemmelse af at jeg lige skulle være i et bestemt humør ;)
Er jeg for træt bliver den smidt på i morgen.
Into the Wild bliver lige gemt til weekenden hvor jeg prøver at overtale husbonden til at se den med mig :D
Edit: hvis jeg får drama nok i Loverboy, så bliver der nok lige byttet om på Naked Lunch og Closer ;)
#4810 Lord Beef Jerky 14 år siden