Gravatar

#5021 Bobby Singer 14 år siden

Election, højst sandsynligt efterfulgt af et afsnit eller to af The Walking Dead.
Idjit
Gravatar

#5022 evermind 14 år siden

#5021 Jeg har lige set Election i fredags, den var fin ... Men det ved du sikkert allerede nu. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5023 Batsy 14 år siden

X-men first class klokken 21; 30
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5024 Kruse 14 år siden

Jeg tror at jeg vil se dokumentaren "The Cove" på BD i aften :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5025 Herrguth 14 år siden

Efter at have set X-Men og X2 (begge på BD), så kaster jeg mig nu over et gensyn af X-Men: The Last Stand på BD. Jeg hører til den lille gruppe, der faktisk synes den er en rigtig god film, og næsten på højde med de to første. :D
Gravatar

#5026 Steffan Rasmussen 14 år siden

Animal Crackers.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5027 wimmie 14 år siden

Herrguth (5025) skrev:
Efter at have set X-Men og X2 (begge på BD), så kaster jeg mig nu over et gensyn af X-Men: The Last Stand på BD. Jeg hører til den lille gruppe, der faktisk synes den er en rigtig god film, og næsten på højde med de to første. :D

Jeg kan nu også godt lide den - den har sine fejl, men jeg synes slet ikke den er det makværk mange har udråbt den til. Jeg var godt underholdt :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5028 Steffan Rasmussen 14 år siden

Un flic på DRK. Starter Nu!
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5029 Batsy 14 år siden

5025+27 Syndes den os er fremragende underholdning!

Men jeg er nok den eneste der syndes X-men Orgins Wolverine er god );

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5030 evermind 14 år siden

#5029 Jeg kan lide både X3 og Wolverine, så du behøver ikke føle dig helt alene. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: